Návod

Návod obsahuje systematický popis jednotlivých krokov, ktoré sú nevyhnutné na efektívne využívanie dostupných funkcií systému. Je štruktúrovaný tak, aby vyhovoval potrebám rôznych typov užívateľov vrátane fyzických osôb, živnostníkov, právnických osôb, samospráv a štátnych inštitúcií.

Cieľom návodu je zabezpečiť, aby používatelia mohli jednoduchým spôsobom:

  • vykonať registráciu a vytvoriť svoj používateľský účet,
  • spravovať svoje osobné údaje a fakturačné údaje,
  • efektívne vyhľadávať a označovať záujmové územia na interaktívnej mape,
  • vytvárať, upravovať a sledovať stav svojich žiadostí,
  • spracovávať objednávky a vykonávať platby.

Klientská zóna

Klientská zóna slúži na úpravu Vášho používateľského konta, zmeny prihlasovacieho hesla a manažment žiadostí.

Prihlásenie

Ak chcete využívať služby Orange vyjadrenia často, odporúčame založiť si účet, ktorý urýchľuje proces vytváranie žiadosti.

Registrácia

Je možné požiadať o vyjadrenie ako registrovaný, tak aj neregistrovaný používateľ, pričom tento proces je prístupný pre obe skupiny rovnako. Registrovaný status môže poskytnúť určité výhody, avšak základné právo na vyjadrenie zostáva dostupné pre všetkých.

Vytvorenie žiadosti

Pre vytvorenie žiadosti je nutné prejsť celým objednávacím procesom, ktorý pozostáva z 5-tich nenáročných krokov.

Ak ste nenašli informácie ktoré ste potrebovali, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom nasledujúcej stránky kontakt.