Hlasové riešenia so zákazníkmi
Efektívne riešenie komunikácie so zákazníkom pre firmy, ktoré denne vykonávajú až desiatky hovorov.
Zistiť viacČo je hlasová virtuálna privátna sieť?
Hlasová virtuálna privátna sieť (HVPS) prináša pre firmu množstvo sofistikovaných hlasových funkcionalít. Umožňuje vytvoriť virtuálnu sieť mobilných telefónov a pevných liniek, ktoré výrazne zefektívnia internú komunikáciu a ušetria vaše náklady. Dosah služby a jej benefity sú dostupné pre široké spektrum malých, stredných, ale aj veľkých firiem.
Pre koho je služba vhodná?
Realitná kancelária
Prepojenie realitnej kancelárie s mobilnými číslami realitných maklérov po celom Slovensku. Možnosť pridať vlastnú hlášku kancelárie alebo mať v hláške zakomponovanú akciu pred každým hovorom.
Lekáreň s e‑shopom
Prepojenie pevnej linky lekárne s pevnou linkou na e‑shop objednávky a dvoma mobilnými telefónmi, napr. na majiteľa a majiteľku.
Donáška jedla
Prepojenie zákazníka a operátora, ktorý spracováva objednávky s kuchyňou a vodičmi v teréne. Možnosť pridať vlastnú uvítaciu hlášku alebo prepojiť hovor priamo na šoféra.
Predajca automobilov
Profesionálne riešenie prepojenia 8 showroomov a 1 centrály predajcu automobilov (na SR), s (maximálnym) využitím extra funkcionalít ako automatická recepcia (IVR menu), hlášky, filtrovanie hovorov podľa kalendára, prípadne rozšírené presmerovanie alebo Call centrum.
Balíky hlasovej virtuálnej privátnej siete
Máme širokú škálu možností a dokážeme prispôsobiť naše riešenie špecifickým požiadavkám vašej firmy. Finálna cena za realizáciu služby je preto individuálne navrhovaná.
Balík Basic
Je základnou konfiguráciou Hlasovej virtuálnej privátnej siete.
Obsahuje:
- čakajúci hovor
- filtrovanie hovorov
- kalendáre
- konferenčný hovor
- podržanie hovoru
- presmerovanie hovorov
- sieťové kódy
- súkromný číslovací plán
- zákaznícky portál HVPS
- zoznamy volaní - rozšírené
Balík Premium
Je nadstavbou balíka Basic s rozšírenými funkciami, ktoré ešte viac uľahčujú správu hovorov.
Obsahuje:
- rozšírené filtrovanie hovorov
- odmietnutie anonymných hovorov
- odovzdanie (prepojenie) hovoru
- priame alebo riadené prevzatie hovoru
- rozšírené presmerovanie
- rozdielne zvonenie
- simultánne vyzváňanie
- spätné zavolanie, ak je obsadené
- volanie posledného čísla
Extra funkcionality
Rozšírte si váš balík Basic alebo Premium extra funkcionalitami podľa potreby:
Obsahuje:
- automatická recepcia
- call centrum Standard
- call centrum Premium
- hudba počas podržania hovoru
- online recepcia
- online aplikácia recepcie
- osobná asistentka
- prevzatie hovoru v skupine
- telekonferencia
- zaparkovanie hovoru
Ako získať hlasovú virtuálnu privátnu sieť?
-
Prejdite si ponuku balíkov a vyberte si balík HVPS, ktorý je pre vás najvhodnejší.
-
Ďalej stačí vyplniť formulár, ktorý vám zaberie pár minút.
-
Cenovú ponuku obdržíte telefonicky, štandardná doba odpovede je 5 pracovných dní.
Výhody služby
VoLTE
Volanie cez 4G (LTE) sieť je v súčasnosti najkvalitnejší spôsob telefonovania. Výhodou je aj to, že môžete súčasne dátovať bez prerušenia hovoru.
VoWiFi
Umožňuje zákazníkom telefonovať a posielať SMS z ich SIM karty na území SR prostredníctvom Wi-Fi, pričom stále využívajú svoje telefónne číslo.
Bezpečnosť
Bezpečnosť vašich údajov a hlasových VoIP služieb za vás riešime my. Všetky údaje sú uložené v zabezpečených dátových centrách s monitoringom 24/7.
Call centrum
Virtuálna užívateľská služba, ktorá vám umožňuje prijímať hovory z centrálneho telefónneho čísla. Môžete si vytvoriť linky technickej pomoci, čísla zákazníckej podpory alebo centrá prijímania objednávok.
Osobná asistentka
Služba poskytuje užívateľovi upozornenie pre volajúceho, keď je práve zaneprázdnený alebo mimo pracoviska s možnosťami výberu hlášok s dôvodmi nedostupnosti.
Rozdielne zvonenie
Služba umožňuje nastaviť odlišné typy vyzváňania volajúcich podľa zvolených kritérií (číslo, čas). Užívateľ tak jednoducho rozpozná volajúcich a oddelí si vyzváňania podľa dôležitosti.
Telekonferencia
So službou Telekonferencia možno vytvoriť konferenčné číslo, ktoré môžete zdieľať s viacerými užívateľmi v skupine a spojiť viacero účastníkov volajúcich z rôznych miest.
Zákaznícky portál HVPS
Zákaznícky portál umožňuje správcovi manažovať alebo nastavovať funkcionality a pravidlá pre jeho používateľov a skupiny na adrese www.hvps.orange.sk.
Odporúčané zariadenia
Vyberte si z nášho širokého zoznamu pevných zariadení vhodné pre vašu hlasovú virtuálnu privátnu sieť.
Vybrať zariadenieMohlo by vás zaujímať
Správa firemnej komunikácie
Rýchle a prehľadné online riešenie na správu firemnej komunikácie.
Pro Biznis paušály
Vyberte si z našej ponuky biznisových paušálov ten, ktorý najviac vyhovuje vášmu podnikaniu.
Máte záujem o hlasovú virtuálnu privátnu sieť?
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a my sa vám obratom ozveme. Náš obchodný zástupca vám pomôže nájsť ideálne riešenie.
Ďakujeme, formulár bol úspešne odoslaný
Často kladené otázky
-
Ak ste správca (admin) a potrebujete si overiť meno, heslo alebo prípadne obnoviť heslo kontaktujte, prosím, zákaznícku linku na tel. čísle 0908 908 908.
Ak ste používateľ (user) prihlasovacie meno je Vaše telefónne číslo v tvare 421XXXXXXXXX.
V prípadne obnovenia hesla navštívte stránku zabudli ste heslo?
-
Nájdete ho na tomto odkaze a aj priamo na portáli v pravom hornom rohu kliknutím na symbol otáznika.