Telemarketing
Záleží nám na tom, aby si naši existujúci, ale aj potenciálni zákazníci čo najlepšie nastavili svoje komunikačné potreby a získali tie najvhodnejšie telekomunikačné služby v našej najlepšej sieti.
Preto vás môžeme z času na čas proaktívne osloviť (a to výhradne spôsobom a za podmienok stanovených platnými právnymi predpismi) s aktuálnymi ponukami služieb, špeciálnymi akciami, ponukou výhod či benefitov, aby ste za svoje peniaze získali to najlepšie podľa vašich aktuálnych potrieb a neprišli o nič, čo vám práve váš telekomunikačný operátor môže ponúknuť.
S príchodom nových technológií sa môže ponuka služieb meniť, a preto mnohí z vás vítajú túto možnosť jednoducho získať užitočné informácie z prvej ruky alebo nezáväzne si porovnať, či dostávate všetko, čo sa dá.
Táto služba je bezplatná a šetrí váš čas - informácie nemusíte prácne vyhľadávať, kdekoľvek chodiť alebo sa časovo obmedzovať - po dohode vám zavoláme vtedy, keď vám to vyhovuje.
Odhlásenie odberu marketingových noviniek
Pre našich zákazníkov
V prípade, že si neželáte byť kontaktovaní s našimi marketingovými ponukami prostredníctvom volania alebo SMS, informujte nás:
Telefonátom na Zákaznícku linku 905.
Jednoduchým nastavením v Zákazníckej zóne Môj Orange.
Prejsť do Môj OrangeOdhlásenie zadaním telefónneho čísla.
Zadať telefónne čísloAk nie ste náš zákazník
V prípade, že si neželáte byť kontaktovaný s našimi marketingovými ponukami prostredníctvom volaní alebo SMS, zadajte vaše telefónne číslo do poľa nižšie. Následne vám bude doručený overovací kód cez SMS, ktorý je potrebné zadať v druhom kroku. Po overení SMS kódu vás už nebudeme kontaktovať s našimi marketingovými ponukami a prípadný existujúci marketingový súhlas bude odvolaný.
Odhlásenie zadaním telefónneho čísla.
Zadať telefónne čísloOdhlásenie zadaním telefónneho čísla
Po odhlásení pomocou telefónneho čísla:
- nebudete kontaktovaný marketingovými ponukami prostredníctvom volaní
- vám nebudú doručované SMS s marketingovými ponukami
Najčastejšie otázky
-
Administráciu súhlasov si viete kedykoľvek skontrolovať po prihlásení v zákazníckej zóne v sekcii Môj profil.
-
ID kód (identifikačný kód) je štvormiestny bezpečnostný číselný kód, ktorý slúži na identifikáciu a overenie totožnosti zákazníka. ID kód si viete aktivovať po prihlásené do Môj Orange zákazníckej zóny. SMS s ID kódom vám pošleme najneskôr do ďalšieho dňa do 8:00.
- V Zákazníckej zóne kliknite na tlačidlo „získať ID kód“.
- ID kód vám zašleme formou SMS správy.
- Po obdržaní ID kódu sa môžete prihlásiť.
-
Udelením súhlasu s marketingovými aktivitami (tzv. marketingový súhlas) dostávate navyše možnosť získať napríklad od našich kolegov na telefóne, prípadne aj inou vhodnou formou, informácie o aktuálnych ponukách, benefitoch, výhodách a vylepšeniach, ktoré vám vie aktuálne ponúknuť spoločnosť Orange Slovensko, a.s