Prvá pomoc s hlasovými službami
Zo skúseností vieme, že najčastejšie komplikácie s hlasovými službami je možné odstrániť veľmi jednoduchými a rýchlymi úkonmi.
Zistiť viacNedostupnosť služieb
Aj tá najlepšia sieť si občas vyžaduje svoju údržbu. Pozrite sa, či sa práve nevykonáva technická údržba na vašej adrese.
Pozrite sa, kde prebieha údržbaPrvá pomoc
Skôr ako nám zavoláte, skontrolujte si nastavenia vašich služieb podľa návodu nižšie. Sú to časté problémy užívateľov, ktoré možno vyriešiť aj bez špecializovanej podpory. Ak to nepôjde ani potom, obráťte sa na našich expertov.
Kontrola spotreby a nastavenie služieb
Neuhradené faktúry alebo nízky kredit na dobíjacej karte Prima obmedzí využívanie vašich služieb.
V prípade nefunkčnosti hlasových služieb vám odporúčame skontrolovať stav vášho účtu:
TIP
Pokiaľ sa nachádzate v zahraničí, skontrolujte si zároveň v samoobslužnej zóne stav služby roaming a či vytáčate číslo v medzinárodnom formáte +4219XX XXX XXX.
Rýchla kontrola siete
Často sa stáva, že výpadok vašich hlasových služieb je spôsobený kvôli problému so SIM kartou. Skontrolujte si, či signalizuje vaša SIM karta signál, alebo aký je jej stav.
V prípade, že SIM karta nefunguje ani v inom zariadení, odporúčame jej výmenu na akomkoľvek predajnom mieste.
Vypnutie a zapnutie, reštart zariadení pomáha
Váš mobilný telefón je zariadenie, ktoré funguje nepretržite 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Občas mu pomôže, keď sa vypne a zapne (reštartuje). Tento jednoduchý úkon dokáže vyriešiť mnoho komplikácií pri využívaní vašich služieb.
Kontrola spotreby a nastavenie služieb
Častý problém pri nefunkčnosti internetu v mobile je neaktívny internetový balík. Pred ďalším riešením si prosím skontrolujte, či máte internetový balík aktívny alebo či nemáte len prečerpané dáta.
Stav služby si viete skontrolovať:
Vypnutie a zapnutie, reštart zariadení pomáha
Váš mobilný telefón je zariadenie, ktoré funguje nepretržite 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Občas mu pomôže, keď sa vypne a zapne (reštartuje). Tento jednoduchý úkon dokáže vyriešiť mnoho komplikácií pri využívaní vašich služieb.
Nastavenie prístupu na internet
V prípade, že vám komplikácie s mobilným internetom pretrvávajú, odporúčame skontrolovať názov prístupového bodu (APN) vo vašom zariadení.
Vyhľadajte v ponuke váš mobilný telefón a vyberte možnosť:
"Chcem nastaviť internet"
Vyhľadať v ponuke mobilný telefónAk mávate problémy s internetom v zahraničí, manuálne zvoľte alternatívneho roamingového partnera:
Roamingoví partneriProblém s prijatím a odosielaním MMS?
MMS je dátová služba, ktorá pre korektné fungovanie potrebuje prístup k internetu. Skontrolujte si, či máte v mobilnom telefóne vypnutú Wi-Fi a zapnite si mobilné dáta.
Niektoré mobilné telefóny vyžadujú zapnutie mobilných dát manuálne a niektoré si ich pri posielaní alebo prijatí MMS správ zapnú automaticky.
Nastavenie prístupu MMS
V prípade, že vám komplikácie s MMS pretrvávajú, odporúčame skontrolovať názov prístupového bodu (APN) vo vašom zariadení.
Vyhľadajte v ponuke váš mobilný telefón alebo značku (väčšina mobilných zariadení ma podobné nastavenia) a vyberte možnosť:
"Chcem nastaviť MMS"
Vyhľadať v ponuke mobilný telefónVypnutie a zapnutie, reštart zariadení pomáha
Váš mobilný telefón je zariadenie, ktoré funguje nepretržite 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Občas mu pomôže, keď sa vypne a zapne (reštartuje). Tento jednoduchý úkon dokáže vyriešiť mnoho komplikácií pri využívaní vašich služieb.