Presmerovanie hovorov

Ak sa vám vybíja telefón, presmerujte si prichádzajúce hovory na iné zákaznícke číslo alebo hlasovú odkazovú službu.

Prichádzajúce hovory si môžete presmerovať na zákaznícke čísla pevnej alebo mobilnej siete v rámci Slovenskej republiky (okrem niektorých VoIP telefónnych čísel a audiotexových čísel s predvoľbami 0900, 097, 098) alebo do krajín EÚ.

Presmerovanie hovorov je účtované na základe aktuálneho cenníka a viete si ho nastaviť zavolaním na zákaznícku linku, alebo zadaním sieťového kódu z Vášho mobilného telefónu podľa požadovaného typu presmerovania:

Presmerovania

Systematické presmerovanie Podmienené presmerovanie Zrušenie presmerovania
Každý hovor presmerovaný priamo na druhé tel. číslo. Ak ste mimo dosah alebo bez signálu. Ak neodpovedáte do 30 sekúnd. Ak je obsadené, prebieha iný hovor. Pri Vašej nedostupnosti nebude žiadny hovor presmerovaný do odkaz. schránky.
**21*tel.číslo*11# **62*tel.číslo*11# **61*tel.číslo*11# **67*tel.číslo*11# ##002#

Postup ako nastaviť presmerovanie cez mobilný telefón

  1. Zadajte kód podobne ako pri volaní telefónneho čísla.
  2. Po zapnutí presmerovania sa zobrazí potvrdzujúce hlásenie aj na vašom mobilnom telefóne.
  3. Pre bezplatné zrušenie presmerovania vytočte ##002#.

Tip: Viaceré mobilné telefóny ponúkajú možnosť spravovať presmerovania priamo v nastaveniach.