Hlasová odkazová služba
Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu nemôžete prijať hovor, alebo ste mimo dosahu signálu, odkazová služba ho za vás jednoducho preberie, uloží a oznámi vám jeho nahratie.
Ako si aktivujem alebo deaktivujem hlasovú odkazovú službu?
Hlasová odkazová služba je aktívna automaticky a nie je možné ju deaktivovať. Je ale možné nastaviť pravidlá, či majú byť hovory v prípade Vašej nedostupnosti presmerované do odkazovej schránky. Tieto pravidlá si viete nastaviť telefonicky zavolaním na zákaznícku linku, alebo cez Váš mobilný telefón zadaním sieťových kódov.
Systematické presmerovanie | Podmienené presmerovanie | Zrušenie presmerovania | ||
---|---|---|---|---|
Každý prichádzajúci hovor presmerovaný priamo do odkaz. schránky | Ak ste mimo dosah alebo bez signálu | Ak neodpovedáte do 30 sekúnd | Ak je obsadené, prebieha iný hovor | Pri Vašej nedostupnosti nebude žiadny hovor presmerovaný do odkaz. schránky |
**21*555*11# | **62*555*11# | **61*555*11# | **67*555*11# | ##002# |