Hlasová odkazová služba
Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu nemôžete prijať hovor, alebo ste mimo dosahu signálu, odkazová služba ho za vás jednoducho preberie, uloží a oznámi vám jeho nahratie.
Ako si aktivujem alebo deaktivujem hlasovú odkazovú službu?
Hlasová odkazová služba je aktívna automaticky a nie je možné ju deaktivovať. Je ale možné nastaviť pravidlá, či majú byť hovory v prípade Vašej nedostupnosti presmerované do odkazovej schránky. Tieto pravidlá si viete nastaviť telefonicky zavolaním na zákaznícku linku, alebo cez Váš mobilný telefón zadaním sieťových kódov.
Systematické presmerovanie | Podmienené presmerovanie | Zrušenie presmerovania | ||
---|---|---|---|---|
Každý prichádzajúci hovor presmerovaný priamo do odkaz. schránky. | Ak ste mimo dosah alebo bez signálu. | Ak neodpovedáte do 30 sekúnd. | Ak je obsadené, prebieha iný hovor. | Pri Vašej nedostupnosti nebude žiadny hovor presmerovaný do odkaz. schránky. |
**21*555*11# | **62*555*11# | **61*555*11# | **67*555*11# | ##002# |
Najčastejšie otázky
-
Na využívanie Hlasovej odkazovej služby stačí službu nastaviť a nahrať potrebné údaje. Zavolaním na krátke číslo 555 zo svojho mobilného telefónu vás bude odkazová služba po krokoch navigovať.
-
Z vlastného mobilného telefónu stačí vytočiť číslo 555 (z iného telefónu +421 905 055 551) a postupovať podľa pokynov hlasovej služby. Pokiaľ nevoláte zo svojho mobilného telefónu, pre vstup do hlasovej odkazovej schránky je potrebné zadať bezpečnostný kód a vaše telefónne číslo v tvare XXXX (bezpečnostný kód) # 09XXYYYZZZ.
-
- vypočutie odkazov
- spätné zavolanie (iba pre účastníkov s účastníckym programom)
- notifikáciu o nových odkazoch
- priame uloženie odkazu (zavolaním na číslo 500)
-
Vaša odkazová schránka ukladá 15 hlasových nahrávok v maximálnej dĺžke 1 min 30 sek.
-
Doba uloženia nevypočutého odkazu je 14 dní. Doba uloženia vypočutého odkazu je 7 dní.