Prenos telefónneho čísla
Preniesť číslo do Orangeu je rýchle, jednoduché a bezplatné.
Ako mám postupovať, ak chcem preniesť číslo do Orangeu?
Telefonujte z rovnakého čísla a využívajte množstvo výhod s celou vašou rodinou či priateľmi. Prenos je jednoduchý úkon kedy zmeníte operátora, ale vaše číslo vám ostane v nezmenenom tvare.
-
Overenie prenosu čísla
Odporúčame overiť u vášho operátora, či vám nehrozí pokuta za prenos.
-
Overenie údajov
Overte si u vášho operátora, či eviduje vaše aktuálne údaje, ako je meno, priezvisko, trvalý pobyt a číslo občianskeho preukazu.
-
Vyberte si paušál
Vyberte si na našom e-shope, o aký prenos máte záujem alebo nás kontaktujte.
Preneste si číslo do Orangeu už teraz a získajte zľavu z vášho mesačného poplatku
Vyberte si paušál, ktorý vám najviac vyhovuje. Získajte k nemu ako bonus zľavu až do 182,86 € na zariadenie alebo dáta navyše.
Vybrať paušálAko prebieha prenos?
Prenos čísla zvyčajne trvá do 3 pracovných dní od podania žiadosti o prenos čísla. O výsledku vás informujeme SMS správou. Po úspešnom podaní žiadosti vám vystavíme novú SIM kartu.
- V prípade úspešného prenosu čísla v SMS správe dostanete presný termín, kedy bude vaše číslo prenesené.
- Pokiaľ bol prenos čísla zamietnutý, stačí preveriť dôvod zamietnutia u aktuálneho operátora. Žiadosť môžete zopakovať najneskôr do 90 dní od podania pôvodnej žiadosti.
Kedy sa mi aktivuje prenášané číslo?
Aktivácia SIM karty záleží od toho, či ste si s novým paušálom zobrali aj telefón:
- V prípade zmlúv s 12 a 24 mesačnou viazanosťou vám najprv aktivujeme dočasné číslo, ktoré sa vám po prenose zmení na vaše pôvodné. Dočasné číslo vám umožní využívať výhodné služby od Orangeu ihneď a nemusíte čakať kým sa číslo reálne prenesie.
- Ak ste si nezobrali zmluvu s telefónom, vaša nová SIM karta sa aktivuje po úspešnom prenose hneď aj s vašim prenášaným číslom.
Najčastejšie otázky
-
Áno. Prenos čísla je možné vystornovať do 2 pracovných dní od podania žiadosti. Po tejto lehote už nie je možné zadať storno prenosu. V prípade 12 a 24 mesačnej viazanosti, zmluva a dodatok ku zmluve zostáva platný. Výpoveď zmluvy a dodatku ku zmluve je možná bez zmluvnej pokuty, len ak ide o nákup na diaľku, cez e-shop mimo kamennej predajne.
-
Po prenose čísla alebo po aktivácii dočasného čísla vám nastavíme aj pravidelné zúčtovacie obdobie, čo znamená deň v mesiaci, kedy vám bude nabiehať nový paušál. Tento dátum nájdete práve vo vašej faktúre. Od tohto dátumu záleží aj vystavenie prvej faktúry. Vaša faktúra sa vystaví vždy po dátume, kedy sa vám obnovuje aj paušál.
V prvej faktúre môže byť poplatok za služby vyšší ako bežný mesačný poplatok. Dôvodom môže byť prenos vášho čísla mimo zúčtovacie obdobie. Ak takáto situácia nastane, vo faktúre budete mať vyrátané pomerné obdobie. To znamená, že sa vám zaúčtuje čas od reálneho prenosu čísla alebo aktivácie dočasného čísla až do najbližšieho zúčtovacieho obdobia.
Poplatky za paušál a služby sú účtované dopredu, to znamená, že si ich predplácate.