Pomoc s TV v mobile, tablete či v PC
Všeobecné informácie o službe Orange TV cez internet
Sledujte v TV, v mobile, v tablete či v PC/notebooku obľúbené TV stanice až 31 dní spätne. Vďaka tomu už nič nepremeškáte a viete sa vrátiť ku vybraným programom 31 dní spätne. Vysielanie sa dostane do zariadenia cez internet (teda cez 3G/4G/5G, Wi-Fi alebo cez sieťový kábel).
Služba funguje v týchto zariadeniach:
- vo vašej TV prostredníctvom set-top boxu Orange TV Box alebo Arris
- v Samsung Smart TV s operačným systémom Tizen 3.0 a vyšším prostredníctvom aplikácie Orange TV
- v Android TV s verziou operačného systému 8, 9 alebo 10
- v LG Smart TV (verzia webOS 6.0 a viac)
- mobily, tablety cez mobilnú aplikáciu Orange TV určenú pre operačné systémy Android (verzia 8 a viac) a iOS (verzia 11 a viac)
- počítače, notebooky cez webový portál Orange TV určený pre operačné systémy Windows 7, 8.1 a 10 a prehliadač Google Chrome (verzia 52 a vyššia)
- na iných prehliadačoch ako Google Chrome nie je možné službu využívať
Návod na inštaláciu aplikácií
Na mobilných zariadeniach je možné aplikácie Orange TV stiahnuť priamo zo storov jednotlivých poskytovateľov OS – Android (Google Obchod) a iOS (App Store).
Pre PC/notebooky netreba sťahovať žiadny špeciálny prehrávač, stačí prehliadač Google Chrome (ideálne aktuálna verzia).
Pre sledovanie na TV prostredníctvom set-top boxu nie je nutná inštalácia žiadnych aplikácií.
V Samsung Smart TV si cez sekciu Apps najskôr stiahnite aplikáciu Orange TV.
Pre Android TV si cez Google Play Store stiahnite aplikáciu Orange TV.
V LG Smart TV si cez sekciu APPS najskôr stiahnite aplikáciu Orange TV.
Návod na vytvorenie účtu k službe Orange TV cez internet
- v prehliadači Google Chrome zadajte webovú stránku tv.orange.sk/registracia
- vyplňte všetky povinné polia, ak nemáte párovací PIN zavolajte na Zákaznícku linku 0905 905 905 , kde vám bude poskytnutý
- vytvorte si svoje meno a heslo, ktoré budete používať na prihlásenie
Ako prihlasovacie meno odporúčame používať svoj e-mail, ktorý si ľahko zapamätáte.
Limit povolených zariadení
Počet zariadení, v ktorých môžete službu využívať, je limitovaný. Za zariadenie, ktoré sa páruje so službou, sa považuje:
- mobil
- tablet
- internetový prehliadač Chrome v konkrétnom PC/notebooku
- smart TV s operačným systémom Tizen, Android TV alebo LG webOS
- set-top box
Počet zariadení, v ktorých sa dá služba používať, je limitovaný počtom:
- tri (Orange TV cez internet, Orange TV Šport cez internet)
Službu môžete využívať iba v prvých troch zariadeniach, v ktorých sa zaregistrujete alebo prihlásite.
Ak používate službu prostredníctvom internetového prehliadača, vymazanie dočasných internetových súborov (tzv. cookies) spôsobí, že prihlasovacie údaje z PC sa vymažú. V takom prípade sa bude aj opätovné prihlásenie cez ten istý prehliadač, ktorý ste doposiaľ používali, vnímať ako nové zariadenie. Ak okrem PC používate aj iné zariadenie (resp. viaceré zariadenia), môže dôjsť k zobrazeniu hlášky o prekročení limitu počtu zariadení.
Ak došlo k strate, zničeniu alebo k inej neočakávanej udalosti, ktorá viedla k výmene zariadenia, a preto potrebujete zmeniť väzbu služby na určité zariadenie, prípadne došlo k vymazaniu cookies v používanom internetovom prehliadači, máte dve možnosti:
- zavoláte na Zákaznícku linku 0905 905 905
- ak využívate k službe Orange TV cez internet set-top box Arris odparovanie zariadení vykonáte v Nastavenia/Správa zariadení/Zoznam zariadení/Vymazať zariadenie
Najčastejšie otázky
-
Je to 10-miestne číslo potrebné na novú registráciu. Orange vám doručí Párovací PIN v SMS alebo e-mailom do 24 hodín od aktivácie služby (bežne 10 – 15 min. po aktivácii).
PIN stráca platnosť:
- uplynutím 72 hodín
- použitím pri registrácii
Nový Párovací PIN:
- vám poskytneme na Zákazníckej linke 905
- alebo si vygenerujete cez set-top box Arris (ak je k dispozícii): Hlavné menu/Nastavenia/Párovací PIN
TIP!Dajte si poslať Párovací PIN priamo do toho zariadenia, v ktorom chcete službu používať. Pre telefóny v SMS, pre tablety v SMS alebo e-mailom a pre PC/notebook e-mailom.
-
V prípade, že ste zabudli svoje prihlasovacie údaje do služby Orange TV cez internet vytvoríte si nové jednoducho priamo v aplikácii Orange TV. Pre obnovenie účtu budete opäť potrebovať Párovací PIN (pozrite časť „Čo je to párovací PIN“) Pri vytváraní nových údajov už namiesto prihlasovacieho mena použijete svoj e-mail, takto svoje prihlasovacie meno už nezabudnete.
Postup pre zariadenia s OS Android a pre iOS:
- Vo vašom webovom prehliadači zadajte odkaz tv.orange.sk/registracia.
- Zadajte párovací PIN a vyplňte užívateľské meno a heslo, ktoré budete používať pre prihlásenie do aplikácie Orange TV (ako užívateľské meno odporúčame zadať váš e-mail, aby ste si ho najlepšie zapamätali, heslo musí obsahovať minimálne 5 znakov).
Postup pre PC:
- Pripravte si platný Párovací PIN.
- Otvorte vo svojom prehliadači stránku tv.orange.sk.
- Zvoľte možnosť „Zaregistrovať sa“.
- Zadajte párovací PIN a vyplňte užívateľské meno a heslo, ktoré budete používať pre prihlásenie do aplikácie Orange TV (ako užívateľské meno odporúčame zadať váš e-mail, aby ste si ho najlepšie zapamätali, heslo musí obsahovať minimálne 5 znakov).
- Stlačte „Zaregistrovať sa“.
-
Nákupný a Rodičovský PIN slúžia na nákup filmov z Filmotéky+, resp. na blokovanie obsahu. Služba Orange TV cez internet má oba PIN kódy nastavené na hodnotu „0000“.
- Zmeniť Nákupný a Rodičovský PIN kód možno iba po prihlásení.
- Zmeniť Nákupný PIN je možné zmeniť v mobilnej aplikácii v sekcii Nastavenia.
Ak je služba previazaná so set-top boxom môžete si sami nastaviť Nákupný PIN a Rodičovský PIN.
-
Zmeniť PIN kódy viete na set-top boxe:
- Arris (treba zadať pôvodne nastavený PIN): Nastavenie / Nastavenie zabezpečenie / Rodičovský PIN / Nákupný PIN.
- Orange TV Box (treba zadať pôvodne nastavený PIN): Nastavenia / Zmeniť rodičovský PIN alebo Zmeniť nákupný PIN.
- Ak ste svoj pôvodný PIN zabudli, pomôžu vám na Zákazníckej linke 0905 905 905.
-
Po aktualizácii prehliadača Google Chrome nefunguje prehrávanie TV obsahu. Zobrazuje sa hláška „The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.“ Tento problém sa dá vyriešiť nastavením v samotnom prehliadači:
- V pravom hornom rohu prehliadača Google Chrome otvorte menu - ikona troch bodiek. Zvoľte možnosť Nastavenia.
- Do vyhľadávania zadajte slovo „flash“. Z nájdených možností vyberte možnosť Nastavenie obsahu. Zvoľte možnosť Flash.
- V nastaveniach Flash musíte zapnúť možnosť – Povoliť webom spúšťať obsah vo formáte Flash.
- V časti Povoliť kliknite na Pridať a zadajte adresu tv.orange.sk a potvrďte Pridať.
- Po opätovnom spustení živého vysielania alebo nahrávok z TV archívu začne prehrávanie fungovať.
-
Z dôvodu obmedzení v systémoch Android a iOS nemožno si kúpiť filmy z videopožičovne Filmotéka +. Môžete si ich však pozrieť, ak už boli kúpené pre daný používateľský účet v inom zariadení.
-
Služba Orange TV cez internet je dostupná vo všetkých krajinách Európskej únie bez obmedzení. Mimo Európskej únie je z dôvodu vysielacích práv služba Orange TV nedostupná.
-
Napriek tomu, že máte správne prihlasovacie meno a heslo sa vám nemusí podariť prihlásiť pretože pri poslednom využití stránky ste sa neodhlásili zo svojho účtu. Preto odporúčame vymazať z prehliadača Chrome cookie a históriu prehliadania.
Vymazanie všetkých súborov cookie
Ak odstránite súbory cookie, systém vás odhlási zo všetkých webov a uložené predvoľby môžu byť odstránené.
- Otvorte v počítači Chrome.
- Vpravo hore kliknite na položky Viac a potom Nastavenia.
- V dolnej časti kliknite na položku Rozšírené.
- V časti Ochrana súkromia a zabezpečenie kliknite na možnosť Nastavenia obsahu.
- Kliknite na položky Súbory cookie > Zobraziť všetky súbory cookie a údaje webov > Odstrániť všetko.
- Voľbu potvrďte kliknutím na tlačidlo Vymazať všetko.
Vymazanie histórie
- Otvorte v počítači Chrome.
- Vpravo hore kliknite na položku Viac
- Kliknite na položky História > História.
- Kliknite na ľavej strane na možnosť Vymazať dáta prehliadania. Zobrazí sa pole.
- V rozbaľovacej ponuke vyberte rozsah histórie, ktorú chcete odstrániť. Ak chcete vymazať všetko, vyberte možnosť Celé obdobie.
- Začiarknite políčka pri informáciách, ktoré chcete vymazať v Chrome, vrátane políčka História prehliadania.
- Kliknite na možnosť Vymazať dáta.
Keď vymazanie cookie ani histórie nepomohlo vyskúšajte prihlásenie pomocou stránky www.tv.orange.sk.
Ak situácia stále pretrváva kontaktujte nás na Zákazníckej linke 0905 905 905.