Informácie pre koncových užívateľov
Tieto informácie sú zverejňované spoločnosťou Orange Slovensko, a.s. (ďalej aj ako „spoločnosť Orange“) na základe § 83 ods. 1 a ďalších ustanovení zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách (ďalej „Zákon“) v spojení s čl. IV bod 3 Všeobecného povolenia č. 1/2023 vydaného Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb.
-
- Obchodné meno: Orange Slovensko, a.s.
- Sídlo: Metodova 8, 821 08 Bratislava
- IČO: 35 697 270
- Zápis v obchodnom registri: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, odd.: Sa, vložka č. 1142/B
- Právna forma: akciová spoločnosť
- Kontaktné údaje: tel.: +421 905 905 905
- Kontaktná stránka: www.orange.sk/orange-slovensko/kontakty
-
Na poskytovanie služieb podľa zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách zo strany spoločnosti Orange sa vzťahuje pôsobnosť Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb so sídlom Továrenská 7, P. O. BOX 40, 828 55 Bratislava.
-
Spoločnosť Orange poskytuje široké portfólio elektronických komunikačných služieb, pričom základný rozsah tvoria:
- hlasové služby
- internetové služby
- služby televízie
- prepájanie M2M (stroj to stroj) služieb
- iné dátové služby
Podrobnosti o celom portfóliu ponúkaných služieb, základných vlastnostiach poskytovaných služieb vrátane doplnkových a dodatočných služieb, minimálnych úrovní kvality služby, ak sa ponúkajú, a prípadných obmedzeniach v prípade používania poskytovaného koncového zariadenia a koncových zariadení, ktoré spoločnosť Orange ponúka ako súčasť balíka služieb, sú k dispozícii na Predajných miestach spoločnosti Orange a na www.orange.sk v sekciách Volania a paušály/Internet, TV/Telefóny a zariadenia/Služby (v prípade podnikateľov a firiem v sekciách Volania/Internet a TV/Zariadenia/ICT a špeciálne riešenia) a v príslušných všeobecných podmienkach a v aktuálnych cenníkoch.
-
Cena za služby, ako aj rozsah zahrnutých (predplatených) služieb, je závislá od účastníkom zvoleného programu (paušálu) alebo variantu služby. Po vyčerpaní zahrnutých (predplatených) služieb sa bude účtovať cena podľa platných cenníkov spoločnosti Orange k príslušným službám.
Bližšie informácie o štandardných cenách s informáciou o poskytovaných službách a všetky cenové položky vrátane informácií o komunikačných objemoch, najmä o obmedzeniach využívania dát, počte minút hlasovej komunikačnej služby alebo počte SMS alebo MMS správ v osobitných cenových plánoch a platných cenách za dodatočné komunikačné jednotky, číslach alebo službách podliehajúcich osobitným cenovým podmienkam, všetky druhy používateľských poplatkov, poplatky za prístup a servisné služby vrátane podrobností o uplatňovaných štandardných zľavách, osobitných a cielených cenových ponukách sú uvedené v aktuálnych cenníkoch k príslušným službám Poplatky alebo náklady koncového používateľa súvisiace s koncovými zariadeniami sú uvedené na linku.
-
Všetci zákazníci spoločnosti Orange Slovensko, ktorí splnia vopred určené podmienky, majú nárok na zľavy z cien služieb tak, ako sú uvedené v jednotlivých cenníkoch služieb dostupných na www.orange.sk v sekcii Cenník.
-
Informácie o zmluvných pokutách spolu s uvedením vzorca výpočtu zmluvnej pokuty a príkladov na výpočet zmluvnej pokuty pre služby spoločnosti Orange Slovensko sú dostupné:
-
Spoločnosť Orange Slovensko, a.s., poskytuje záručný servis v súlade so zákonom, ako aj v súlade so záručnými podmienkami jednotlivých výrobcov. Informácie o časových úsekoch, v ktorých sú služby záručného a pozáručného servisu služby dostupné, sú uvedené na www.orange.sk/orange-slovensko/kontakty/zoznam-predajni.
V prípadoch, na ktoré sa nevzťahuje záručný servis, si zákazníci Orange Slovensko, a.s., môžu za poplatok vyriešiť technický problém so zariadením u servisných partnerov, ktorých zoznam je uvedený na www.orange.sk/pomoc/reklamacie v záložke Zoznam servisných partnerov. Cenu opravy, na ktorú sa nevzťahuje záruka, určí príslušný servisný partner osobitným výpočtom individuálne pre každý jednotlivý prípad.
-
Štandardné zmluvné podmienky poskytovania elektronických komunikačných služieb sú určené najmä vo všeobecných podmienkach a v cenníkoch pre príslušné služby. Informácie o prípadnom minimálnom trvaní zmluvy (tzv. viazanosť), o možnosti jej ukončenia, poplatkoch za predčasné ukončenie zmluvy a o právach súvisiacich s ukončením poskytovania balíkov služieb alebo niektorého jeho prvku sú uvedené v príslušných dodatkoch k zmluvám o poskytovaní verejných služieb (pričom dĺžka doby viazanosti je určená v závislosti od konkrétnej komerčnej ponuky) alebo v prípadoch bez viazanosti vo všeobecných podmienkach príslušných ku každej službe. Informácie o postupoch a priamych poplatkoch súvisiacich s prenosom čísel a iných identifikátorov sú upravené v cenníkoch pre príslušné služby.
-
Spoločnosť Orange zabezpečuje nepretržitý, bezplatný a rovnaký prístup na všetky čísla tiesňového volania (112, 150, 155, 158, 159), a to vrátane jednotného európskeho čísla tiesňového volania 112. Účastníci sú zároveň oprávnení bezplatne zasielať SMS na jednotné európske číslo tiesňového volania 112 s výnimkou cudzozemských účastníkov využívajúcich služby v mobilnej telefónnej sieti spoločnosti Orange. Spoločnosť Orange zároveň zabezpečuje účastníkom so zdravotným postihnutím rovnaký prístup k tiesňovej komunikácii, a to v rozsahu, aký je poskytovaný ostatným účastníkom, a v čo najväčšej možnej miere aj prístup k službám poskytovaným v rámci číselného rozsahu začínajúceho sa číslom 116. Informácie o polohe volajúceho sú vo verejnej mobilnej sieti spracúvané údaje získané zo sieťovej infraštruktúry alebo z koncového zariadenia, ktoré udávajú geografickú polohu mobilného koncového zariadenia koncového používateľa a vo verejnej pevnej sieti údaje o fyzickej adrese koncového bodu siete. Spoločnosť Orange je povinná v okamihu zostavenia každej tiesňovej komunikácie bezodkladne a bezplatne poskytnúť operačnému stredisku tiesňového volania lokalizačné údaje o polohe volajúceho. V rámci vyžívania služby Volanie cez WiFi nie je možné zabezpečiť nepretržitý a bezplatný prístup na všetky čísla tiesňového volania (112, 150, 155, 158, 159) a služieb, poskytovaných v rámci číselného rozsahu začínajúceho sa číslom 116, a zároveň nie je možná lokalizácia volajúceho. Aktuálne informácie o prístupe k službám tiesňového volania alebo informáciám o polohe volajúceho v rámci služby, ktorú si účastník predplatil, sú uvedené v príslušných všeobecných podmienkach a v aktuálnych cenníkoch k príslušným službám. Informácie o akýchkoľvek zmenách prístupu k službám tiesňového volania alebo informáciám o polohe volajúceho v rámci služby, ktorú si účastník predplatil, budú oznámené spôsobom definovaným v bode „Informácie o zmenách podmienok“ týchto Informácií určených pre koncových používateľov.
-
Spoločnosť Orange zabezpečuje pre koncových používateľov so zdravotným postihnutím rovnaký prístup k tiesňovej komunikácii, ako je poskytovaný ostatným používateľom, a v čo najväčšej možnej miere aj prístup k službám poskytovaným v rámci číselného rozsahu začínajúceho sa číslom 116. Informácie o ponúkaných produktoch a službách určených pre koncových používateľov so zdravotným postihnutím sú uvedené v aktuálnych cenníkoch k príslušným službám spoločnosti Orange.
-
Spoločnosť Orange má záujem a úsilie riešiť akýkoľvek prípadný spor s účastníkom prednostne mimosúdnou cestou, t. j. vzájomnou dohodou.
-
Spoločnosť Orange bude informovať účastníkov o akýchkoľvek zmenách týkajúcich sa prístupu k službám a aplikáciám alebo ich používania spôsobom ich zverejnenia na www.orange.sk. Zároveň spoločnosť Orange v zmysle platnej legislatívy a spôsobom stanoveným v príslušných všeobecných podmienkach oznámi účastníkovi najmenej jeden mesiac vopred každú zmenu zmluvných podmienok účastníkovi na trvanlivom nosiči, jasným a zrozumiteľným spôsobom, a zároveň ho informuje o jeho práve odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služieb bez sankcií a bez toho, aby mu vznikli akékoľvek ďalšie náklady, ak účastník tieto zmeny neakceptuje. Spoločnosť Orange pri oznamovaní zmeny zmluvných podmienok účastníkovi uvedie vysvetlenie obsahu zmeny zmluvných podmienok, a to najmä porovnaním ceny za služby konkrétneho produktu pred zmenou zmluvných podmienok a po tom, ako bude uplatnená, porovnaním menených parametrov služby pred zmenou zmluvných podmienok a po tom, ako bude uplatnená, alebo uvedením zmenených častí zmluvných podmienok s vyznačením zmien. Ak spoločnosť Orange súčasne mení viaceré zmluvné podmienky, uvedie vysvetlenia obsahu zmeny zmluvných podmienok pre každú z nich osobitne. Oznamovacia povinnosť je splnená aj oznámením podstatnej zmeny SMS správou s informáciou, kde koncový používateľ nájde informácie o zmene zmluvných podmienok v prípadoch, ak je to odôvodnené. Právo účastníka na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb sa však nevzťahuje na prípad, ak ide o zmeny zmluvy o poskytovaní služieb, ktoré:
- sú výhradne v prospech účastníka
- sú výlučne administratívneho charakteru
- nemajú negatívny vplyv na účastníka alebo
- vyplývajú z osobitného predpisu
-
Informácie o postupoch uplatňovaných spoločnosťou Orange, zameraných na meranie a riadenie prevádzky s cieľom predchádzať tomu, aby sa naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu služieb, ak sú uplatňované vo vzťahu k príslušnej službe, sú uvedené vo všeobecných podmienkach k príslušnej službe, a najmä v príslušnej časti cenníka pre danú službu.
-
Informácie pre koncových používateľov o kvalite služieb spoločnosti Orange sú uvedené v príslušných všeobecných podmienkach a v príslušnej časti cenníka pre poskytovanie danej služby.
-
Informácie o službe prezentácie identifikácie volajúceho (CLIP) a o službe zamedzenia prezentácie identifikácie volajúceho (CLIR) podľa platnej legislatívy sú uvedené v príslušných všeobecných podmienkach a cenníkoch týkajúcich sa hlasových služieb.
-
Účastník, ktorý je fyzickou osobou, má v zmysle § 113 ods. 2 Zákona právo určiť, či jeho osobné údaje budú zaradené do telefónneho zoznamu, a ak áno, ktoré osobné údaje budú zaradené, ak sú relevantné na účel telefónneho zoznamu. Relevantnými údajmi fyzickej osoby na účely telefónneho zoznamu sú telefónne číslo, meno, priezvisko a adresa trvalého pobytu. Nezaradenie osobných údajov účastníka do telefónneho zoznamu, overenie, opravy alebo ich odstránenie je bezplatné. Ak účastník, ktorým je fyzická osoba, požiada alebo súhlasí so zverejnením svojich relevantných osobných údajov v telefónnom zozname, má právo v zmluve alebo iným spôsobom stanoveným spoločnosťou Orange určiť, či v telefónnom zozname budú zverejnené osobné údaje účastníka v rozsahu telefónne číslo, titul, meno a priezvisko, alebo v rozsahu telefónne číslo, titul, meno, priezvisko a adresa trvalého pobytu. Určenie, ktoré relevantné údaje účastníka podľa predchádzajúceho odseku budú zverejnené v telefónnom zozname, sa týka všetkých telefónnych čísel účastníka, pri ktorých požiadal alebo s ktorými súhlasil so zverejnením v zmluve, ako aj vo všetkých predchádzajúcich zmluvách.
-
Informácie o všetkých službách poskytovaných na číslach podliehajúcich osobitným cenovým podmienkam sú uvedené v cenníkoch k príslušným službám v rozsahu: názov služby, poskytovateľ služby, číslo alebo čísla podliehajúce osobitným cenovým podmienkam, na ktorých je služba poskytovaná, cena služby.
-
Informácie týkajúce sa prístupu k sieti internet ako parametre pripojenia vo vlastnej sieti, politika spravodlivého používania a parametre riadenia služieb vo vlastnej sieti podniku sú uvedené v príslušnom cenníku k danej službe pri konkrétnej službe, ktorej sa parametre majú týkať.
-
Spoločnosť Orange týmto vyhlasuje, že má bezplatný prístup k programovým službám, ktoré vysielatelia zriadení zákonom ako službu verejnosti poskytujú spoločnosti Orange bezplatne.
-
Spoločnosť Orange má v zmysle zákona právo na úhradu za poskytnuté služby. V prípade, ak je účastník v omeškaní s úhradou za poskytnuté služby aj napriek upozorneniu spoločnosti Orange a uplynutiu dodatočnej primeranej lehoty, je spoločnosť Orange v zmysle Zákona oprávnená pristúpiť k prerušeniu alebo obmedzeniu poskytovania služieb. V prípade, ak dôjde z tohto dôvodu k porušeniu záväzku viazanosti, je spoločnosť Orange oprávnená vyúčtovať účastníkovi zmluvnú pokutu vo výške a za podmienok dohodnutých v zmluve, resp. príslušnom dodatku s viazanosťou. Podrobné podmienky o postupoch spoločnosti Orange v prípade neplatenia úhrad za poskytnuté služby sú uvedené vo všeobecných podmienkach pre príslušnú službu. Poplatky za upomienku, odpojenie služieb z dôvodu neplatenia a pod. sú uvedené v cenníkoch pre príslušnú službu.
-
-
Reklamácie služieb poskytovaných spoločnosťou Orange je možné podať osobne na každom predajnom mieste spoločnosti Orange alebo písomne (odporúčame doporučenou poštovou zásielkou) na adresu: Reklamačné oddelenie, Orange Slovensko, a.s., Metodova 8, 821 08 Bratislava 2. Reklamácie mobilných zariadení s viazanosťou aj bez viazanosti, kúpených od spoločnosti Orange, je možné podať osobne na každom predajnom mieste spoločnosti Orange. Reklamácie tovaru, kúpeného za plnú cenu (neviazaný tovar), je možné osobne podať len na tom istom predajnom mieste, na ktorom bol kúpený. Záručné listy k zariadeniam sú pre zákazníkov uložené v elektronickej forme a pri reklamácii mobilného zariadenia nie je vyžadované ich predloženie na predajnom mieste spoločnosti Orange. V prípade, že reklamačné konanie týkajúce sa výlučne elektronických komunikačných služieb bolo ukončené a účastník nie je spokojný s vyriešením svojej reklamácie, môže sa s podnetom obrátiť na Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb s návrhom na začatie mimosúdneho riešenia sporu v zmysle zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách. Informácie o podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácií pre tovar je uvedený v Reklamačnom poriadku. Reklamačný poriadok týkajúci sa reklamácií elektronických komunikačných služieb spoločnosti Orange je uvedený v príslušných všeobecných podmienkach na konkrétnu službu, ktorej sa reklamácia týka. V prípade uznania reklamácie na tovar má zákazník právo na jedno z nasledujúcich plnení: oprava tovaru, výmena tovaru, primeraná zľava z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie kúpnej ceny, a to všetko podľa okolností konkrétneho prípadu a v zmysle Reklamačného poriadku a platnej legislatívy. V prípade uznania reklamácie na elektronické komunikačné služby má účastník v zmysle platnej legislatívy a príslušných všeobecných podmienok právo na bezplatné odstránenie porúch v poskytovaní elektronickej komunikačnej služby, ktoré nezavinil, a na vrátenie pomernej časti ceny za čas neposkytovania verejnej služby zavineného spoločnosťou Orange; toto právo musí uplatniť v spoločnosti Orange najneskôr do troch mesiacov po obnovení poskytovania elektronickej komunikačnej služby. Sťažnosti a podnety je možné podať na predajných miestach spoločnosti Orange alebo prostredníctvom www.orange.sk/orange-slovensko/kontakty.
-
Informácie o technickej špecifikácii ponúkaných rozhraní verejných sietí sú uvedené na www.orange.sk/orange-slovensko/tlacove-centrum/ine-dokumenty.
-
Spoločnosť Orange zasiela účastníkovi základnú úroveň rozpisu účtov v elektronickej podobe; základná úroveň rozpisu účtov sa bezplatne zasiela na kontaktnú adresu určenú účastníkom na zasielanie elektronickej pošty alebo inou elektronickou formou, ktorá umožňuje jej prijatie v akomkoľvek elektronickom formáte, pričom dotknutý účastník si môže zvoliť aj listinnú podobu, ktorá sa bezplatne zasiela na poštovú kontaktnú adresu uvedenú účastníkom v zmluve o poskytovaní služby. Základná úroveň rozpisu účtov umožní účastníkovi sledovať jeho výdavky a pravidelne overovať výšku podnikom účtovanej sumy za využívanie verejnej siete alebo verejnej služby. Povinnosť poskytovať účastníkovi základnú úroveň rozpisu účtov neplatí v prípade predplatených služieb a služieb, pri ktorých sa podnik zaviazal poskytovať účastníkovi službu počas predplateného obdobia a účastník sa zaviazal zaplatiť za takéto poskytnutie služby za príslušné časové obdobie. Základná úroveň rozpisu účtov nemusí zahŕňať volania na bezplatné čísla vrátane tiesňových volaní. Ak účastník využíva viac telefónnych čísel, základná úroveň rozpisu účtov obsahuje rozpis pre každé číslo zvlášť, ak sa účastník nedohodne so spoločnosťou Orange inak.
-
Služby alebo tovary tretej strany, ktoré je možné vyúčtovať prostredníctvom faktúry za služby spoločnosti Orange v rozsahu názov služby alebo tovaru a poskytovateľ služby tretej strany alebo predávajúci, sú dostupné v Informáciách o službách alebo tovaroch tretej strany. Informácie o finančných zbierkach tretích strán vyúčtované prostredníctvom faktúry nájdete na https://www.orange.sk/orange-slovensko/spolocenska-zodpovednost/sme-angazovani/mobilne-finance-zbierky.
Ďalšie informácie o vyššie uvedených službách alebo tovaroch tretích strán je možné získať na webovom sídle príslušného poskytovateľa služby tretej strany alebo predávajúceho.
Podmienky používania digitálnych služieb
-
Windows
ESET Security Ultimate, ESET Smart Security Premium, ESET Internet Security, ESET NOD32 Antivirus a VPN sú kompatibilné s akýmkoľvek počítačom s operačným systémom Microsoft Windows® 10, 11 a novšími
macOS
ESET Cyber Security a VPN sú kompatibilné s operačným systémom macOS 11 a novším
Android
ESET Mobile Security, ESET Parental Control, VPN a Password Manager sú kompatibilné s operačným systémom Android 6.0 a novším
ESET Smart TV Security je kompatibilný s operačným systémom Google TV s obchodom Google Play
iOS
ESET VPN a ESET Password Manager sú kompatibilné s operačným systémom iOS 11 a novším
-
Windows
ESET Security Ultimate, ESET Smart Security Premium, ESET Internet Security, ESET NOD32 Antivirus a VPN sú kompatibilné s akýmkoľvek počítačom s operačným systémom Microsoft Windows® 10, 11 a novšími
macOS
ESET Cyber Security a VPN sú kompatibilné s operačným systémom macOS 11 a novším
Android
ESET Mobile Security, ESET Parental Control, VPN a Password Manager sú kompatibilné s operačným systémom Android 6.0 a novším
ESET Smart TV Security je kompatibilný s operačným systémom Google TV s obchodom Google Play
iOS
ESET VPN a ESET Password Manager sú kompatibilné s operačným systémom iOS 11 a novším
-
Windows
ESET Security Ultimate, ESET Smart Security Premium, ESET Internet Security, ESET NOD32 Antivirus a VPN sú kompatibilné s akýmkoľvek počítačom s operačným systémom Microsoft Windows® 10, 11 a novšími
macOS
ESET Cyber Security a VPN sú kompatibilné s operačným systémom macOS 11 a novším
Android
ESET Mobile Security, ESET Parental Control, VPN a Password Manager sú kompatibilné s operačným systémom Android 6.0 a novším
ESET Smart TV Security je kompatibilný s operačným systémom Google TV s obchodom Google Play
iOS
ESET VPN a ESET Password Manager sú kompatibilné s operačným systémom iOS 11 a novším
-
Android 6.0 a vyšší
- RAM zariadenia 512+ MB
- Dotyková obrazovka (minimálne 480 × 800 px)
- Procesor: 500+ MHz ARM7+
- Internetové pripojenie
- Služba Google Play a zjednodušenie ovládania
- Rootované zariadenia nie sú podporované. Niektoré funkcie (napr. Anti-Theft) nie sú k dispozícii na tabletoch, ktoré nepodporujú volania a posielanie správ.
-
Služba Filmotéky je automaticky dostupná v účastníckych programoch služieb FiberTV, PartnerTV, DSLTV a Orange TV cez internet. Služba je dostupná cez:
- cez web portál tv.orange.sk
na notebooku / PC v internetovom prehliadači Google Chrome:
- s operačným systémom MS Windows 10
- s operačným systémom MS Windows 11
- s operačným systémom MAC OS 10.11 a vyšší
- Podporovaný internetový prehliadač: Google Chrome (verzia 119 a vyššie, iné prehliadače a verzie nefungujú) s nainštalovaným Widevine plugin
- Použitý prehrávač: Flash/html5 player (nie je potrebná inštalácia)
- cez Orange TV - mobilné zariadenie / tablet:
- s operačnými systémami Android(verzia 8 a vyššie)
- s operačnými systémami iOS (verzia 11 a vyššie)
- cez Orange TV - televízor:
- OS TIZEN s operačným systémom Tizen (verzia 3.0 a vyšší)
- televízory značky Samsung
- pre zákazníkov s OS Tizen 4.0, 5.0., 5.5., 6.0., 6.5. je sprístupnená Orange TV verzia 10.2.1.
- pre zákazníkov s OS Tizen 4.0. je dostupná verzia Orange TV 8.7.4.
- OS ANDROID s operačným systémom Android TV (verzia 8,
9 a 10 a vyššie)
- je dostupná aj verzia aplikácie Orange TV 10.3.2. , ale nie je technicky podporovaná
- s operačným systémom Android TV (verzia 10, 11 a 12) je sprístupnená Orange TV verzia 11.5.1.
- Upozornenie: zákazník si bude môcť stiahnuť aplikáciu aj v prípade inej verzie OS Android TV, avšak v takom prípade nemusí aplikácia korektne fungovať
- WEB OS verzia 6.0 a vyššia - televízory značky LG
- s operačným systémom web OS 6.0 a vyššie (modely TV od roku 2021)
- je dostupná verzia aplikácie Orange TV 10.2.1. - zákazník si môže aplikáciu stiahnuť cez obchod APPS
- OS TIZEN s operačným systémom Tizen (verzia 3.0 a vyšší)
- televízory značky Samsung
- cez aktuálne dostupný set-top box v ponuke, resp. zariadenie s ukončeným
predajom:
- Orange TV box
- Arris
- EVO4
- EVO3
- Obmedzenia:
- Windows Phone, BlackBerry, Symbian:
- nie je na OTT TV podporovaný a ani ho neplánujeme integrovať
- film z videopožičovne:
- z dôvodu obmedzení v operačných systémoch Android / Android TV a iOS nie je možné zakúpiť si filmy z videopožičovne Filmotéka+
- môže si ich zákazník pozrieť, len ak už boli zakúpené pre daný užívateľský účet prostredníctvom STB alebo cez stránku tv.orange.sk
- obsah pre dospelých:
- programy pre dospelých nie sú sprístupnené cez:
- mobilná aplikácia Orange TV pre OS Android a iOS
- aplikácia Orange TV pre Android TV
(ide o obmedzenie spoločností Google a Apple)
- programy pre dospelých sú sprístupnené cez:
- STB (všetky druhy aj Orange TV Box)
- web tv.orange.sk
- aplikácia Orange TV pre Tizen
- programy pre dospelých nie sú sprístupnené cez:
- Windows Phone, BlackBerry, Symbian:
- cez web portál tv.orange.sk
na notebooku / PC v internetovom prehliadači Google Chrome:
-
Služba Max je dostupná na telefónoch, tabletoch, počítačoch, televízoroch, streamovacích prehrávačoch, set-top boxoch a herných konzolách. Kompletný zoznam kompatibilných zariadení a podmienok o kompatibilite nájdete na www.max.com
-
-
TV archív je doplnkovou službou k účastníckym programom služieb FiberTV, PartnerTV, DSLTV a Orange TV cez internet. Služba je dostupná cez:
- cez web portál tv.orange.sk
na notebooku / PC v internetovom prehliadači Google Chrome:
- s operačným systémom MS Windows 10
- s operačným systémom MS Windows 11
- s operačným systémom MAC OS 10.11 a vyšší
- Podporovaný internetový prehliadač: Google Chrome (verzia 119 a vyššie, iné prehliadače a verzie nefungujú) s nainštalovaným Widevine plugin
- Použitý prehrávač: Flash/html5 player (nie je potrebná inštalácia)
- cez Orange TV - mobilné zariadenie / tablet:
- s operačnými systémami Android(verzia 8 a vyššie)
- s operačnými systémami iOS (verzia 11 a vyššie)
- cez Orange TV - televízor:
- OS TIZEN s operačným systémom Tizen (verzia 3.0 a vyšší)
- televízory značky Samsung
- pre zákazníkov s OS Tizen 4.0, 5.0., 5.5., 6.0., 6.5. je sprístupnená Orange TV verzia 10.2.1.
- pre zákazníkov s OS Tizen 4.0. je dostupná verzia Orange TV 8.7.4.
- OS ANDROID s operačným systémom Android TV (verzia 8,
9 a 10 a vyššie)
- je dostupná aj verzia aplikácie Orange TV 10.3.2. , ale nie je technicky podporovaná
- s operačným systémom Android TV (verzia 10, 11 a 12) je sprístupnená Orange TV verzia 11.5.1.
- Upozornenie: zákazník si bude môcť stiahnuť aplikáciu aj v prípade inej verzie OS Android TV, avšak v takom prípade nemusí aplikácia korektne fungovať
- WEB OS verzia 6.0 a vyššia - televízory značky LG
- s operačným systémom web OS 6.0 a vyššie (modely TV od roku 2021)
- je dostupná verzia aplikácie Orange TV 10.2.1. - zákazník si môže aplikáciu stiahnuť cez obchod APPS
- OS TIZEN s operačným systémom Tizen (verzia 3.0 a vyšší)
- televízory značky Samsung
- cez aktuálne dostupný set-top box v ponuke, resp. zariadenie s ukončeným
predajom:
- Orange TV box
- Arris
- EVO4
- EVO3
- Obmedzenia:
- Windows Phone, BlackBerry, Symbian:
- nie je na OTT TV podporovaný a ani ho neplánujeme integrovať
- film z videopožičovne:
- z dôvodu obmedzení v operačných systémoch Android / Android TV a iOS nie je možné zakúpiť si filmy z videopožičovne Filmotéka+
- môže si ich zákazník pozrieť, len ak už boli zakúpené pre daný užívateľský účet prostredníctvom STB alebo cez stránku tv.orange.sk
- obsah pre dospelých:
- programy pre dospelých nie sú sprístupnené cez:
- mobilná aplikácia Orange TV pre OS Android a iOS
- aplikácia Orange TV pre Android TV
(ide o obmedzenie spoločností Google a Apple)
- programy pre dospelých sú sprístupnené cez:
- STB (všetky druhy aj Orange TV Box)
- web tv.orange.sk
- aplikácia Orange TV pre Tizen
- programy pre dospelých nie sú sprístupnené cez:
- Windows Phone, BlackBerry, Symbian:
- cez web portál tv.orange.sk
na notebooku / PC v internetovom prehliadači Google Chrome:
-
Podmienkou využívania služby je správne nastavené APN v koncovom zariadení na internet.vip