Novinky a tlačové správy
Mimoriadna situácia v súvislosti s COVID-19 pretrváva
Nadácia Orange už v marci pozastavila plánované grantové programy a na mimoriadny stav súvisiaci so šírením koronavírusu reagovala zriadením špeciálneho Fondu pomoci. V rámci vývoja situácie a neutíchajúcej potrebe zmierniť celospoločenské dôsledky, ktoré so sebou táto situácia prináša, navyšuje tento fond o ďalších 100 000 eur. Otvára tak jeho 2. fázu.
Naučme deti používať internet správne
Momentálne sa podstatná časť bežných aktivít detí presunula do online prostredia. Škola, hry, divadelné predstavenia, čítanie rozprávok a množstvo ďalších aktivít, ktoré im a aj rodičom pomáhajú zmysluplne naplniť deň v neštandardnom režime. Všetci sme sa zrazu ocitli v situácii, kedy oveľa viac ako bežne využívame digitálne technológie a online priestor. Uľahčujú nám čo môžu, ale stále platí, že ich bezpečné a zmysluplné používanie by aj teraz malo ostať prioritou.
Orange podporí podnikateľov a plynulý chod ich biznisu aj v súčasnej situácii
Výhodnejší internet, neobmedzené správy, priestor v cloude zadarmo a nástroje na vzdialenú spoluprácu. Aj takto chce Orange pomôcť v súčasnej situácii podnikateľom a firmám zvládať neštandardné podmienky a pomôcť im udržať ich biznis v chode.
Nadácia Orange reaguje na mimoriadnu situáciu na Slovensku
Snáď každý človek v tieto dni vníma potrebu spojiť sa a pomáhať si. Zabehnuté sa mení na aktuálne a akákoľvek forma pomoci je tým najcennejším, čo si môžeme priať. Nadácia Orange citlivo vníma mimoriadnu situáciu súvisiacu so šírením vírusu COVID-19 a reaguje zriadením špeciálneho Fondu pomoci. Svoju podporu tak smeruje najmä k zmierneniu celospoločenských dôsledkov, ktoré so sebou aktuálna situácia prináša.
Spolu a zodpovedne aj v telekomunikačnej sieti
Súčasná situácia vo svete ale aj na Slovensku ukazuje neuveriteľnú spolupatričnosť ľudí. Vzájomná pomoc, prejavy vďaky tým, ktorí pomáhajú v prvých líniách ale aj vyzývanie na zodpovednosť voči iným sa prejavuje v mnohých smeroch. Orange do tohto celého vnáša aj pohľad telekomunikačného operátora a okrem benefitov pre zákazníkov na uľahčenie situácie prináša aj výzvu na efektívne používanie telekomunikačných služieb v tejto kritickej dobe.