Novinky a tlačové správy

SMARTipy: Nový telefón? Tieto nastavenia vám zachránia krk!
S novým mobilom prichádzajú továrenské nastavenia, ktoré vám nie vždy musia byť po chuti. No okrem vášho obľúbeného zvonenia by ste mali myslieť aj na oveľa dôležitejšie nastavenia, ktoré vám spríjemnia život s vaším vreckovým zariadením. Na čo by ste sa mali v prvé dni nového "mobilovania" zamerať?

Ďalšie dve nezávislé merania potvrdili, že najlepšiu mobilnú sieť na Slovensku má Orange
Orange potvrdil svoju pozíciu lídra v oblasti kvality mobilnej siete na Slovensku. K oceneniam Najlepšia sieť od renomovanej spoločnosti Systemics PAB, ktoré získal v rokoch 2020 a 2021 pridal ďalšie víťazstvá – obhájil najlepší výsledok v teste magazínu Chip, ktorý realizovala spoločnosť NET CHECK, a rovnako je slovenským lídrom aj podľa najnovšej analýzy spoločnosti Opensignal. Tá pomocou aplikácií v smartfónoch vyhodnocuje reálnu prevádzku mobilných sietí po celom...

IPčko, Človek v ohrození a Orange spustili Krízovú linku pomoci v ukrajinskom jazyku
Psychosociálna podpora je v súčasnosti jednou z kľúčových foriem pomoci pre ľudí utekajúcich pred vojnou na Ukrajine, a to priamo na ukrajinsko-slovenskej hranici, ale aj mimo nej. Občianske združenie IPčko, nezisková organizácia Človek v ohrození a Orange preto spojili sily a v rekordne krátkom čase, dnes o 12.00 h, spustili Krízovú linku pomoci v ukrajinskom jazyku.

Orange predstavil nový portál s cieľom podporiť bezpečné a zodpovedné využívanie internetu
Orange nadväzuje na dlhoročné aktivity v oblasti prevencie a bezpečnosti v online priestore a v Deň pre bezpečnejší internet predstavuje nový portál beznastrah.online. Má za cieľ pomôcť predovšetkým rodičom a všetkým, ktorí pracujú s deťmi a záleží im na ich vývoji, prinášať informácie o rizikách a nástrahách internetu a ponúkať rady a odporúčania, ako ich eliminovať. Obsah portálu je pripravený odborníkmi, psychológmi a v spolupráci s IPčko ponúka bezplatnú, non-stop, anonymnú poradňu.

Orange v roku 2021: Stabilné výnosy, dvojciferný rast počtu zákazníkov fixných aj konvergentných služieb, úspešný štvrtý kvartál
K 31. decembru 2021 evidoval Orange 292 tisíc zákazníkov pevného internetu prostredníctvom technológií FTTH, DSL a fixného LTE, čo predstavuje takmer 17-percentný medziročný nárast. Naďalej rástol aj segment TV služieb, o takmer 24 % v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka. Popri náraste počtu zákazníkov fixných služieb zaznamenal Orange aj nárast počtu zákazníkov využívajúcich konvergentné služby, čiže mobilné a fixné služby v jednom balíku. Ich počet k 31. decembru 2021 medziročne stúpol o 27 % a dosiahol takmer 151 tisíc. Celkové výnosy Orangeu za rok 2021 dosiahli výšku 542 mil. eur, čo predstavuje mierny medziročný nárast o 0,2 %.