Novinky a tlačové správy

Nadácia Orange pokračuje v podpore digitálnej gramotnosti vylúčených skupín

Nadácia Orange otvára druhý ročník grantového programu Digitálny svet pre každého, ktorého hlavným cieľom je rozvíjať digitálne zručnosti digitálne vylúčených skupín v spoločnosti, budovanie lepšieho prístupu k digitálnym technológiám, motivovať ľudí k ich využívaniu a objavovaniu ich možností, príležitostí a výhod, ktoré im uľahčia život v digitálnej dobe. Na program je vyčlenená celková suma 50 000 €.

Tlačové správy
Karta Prima Dáta sa mení na Prima Voľba, Orange k nej pridáva aj nový doplnkový dátový balíček

Karta Prima Dáta sa mení na Prima Voľba, Orange k nej pridáva aj nový doplnkový dátový balíček

Obľúbená predplatená karta Prima Dáta sa od dnešného dňa volá Prima Voľba. Orange k nej zároveň ponúka aj nový výhodný dátový balík, ktorým rozširuje portfólio existujúcich dátových doplnkových balíkov.

Tlačové správy

Festival pre dušu prinesie rady ako sprevádzať deti online svetom bezpečne

Internet je pre deti a mladých príťažlivé a lákavé miesto, ktoré však častokrát negatívne ovplyvňuje ich duševné zdravie. Nové technológie a internet sú už neoddeliteľnou súčasťou ich života. Nadácia Orange s organizáciou IPčko opäť spojili sily a pre širokú verejnosti pripravili druhé vydanie podujatia s názvom Festival pre dušu. Odborníci z oblasti psychológie a digitálnych technológií na ňom budú spolu s influencermi diskutovať o témach zvyšovania digitálnej gramotnosti s cieľom eliminovať riziká online priestoru, ktoré môžu výrazne ovplyvniť vnútorné prežívanie.

Tlačové správy

Telefóny, notebooky aj WiFi zariadenia na pomoc Ukrajine smerujú do Žiliny

Pre pomoc Ukrajine sa spojili Orange Group, Orange Slovensko a Orange Business Services. Materiálna pomoc, vrátane notebookov, tabletov, telefónov a zdravotníckych pomôcok, putuje do Žiliny.

Tlačové správy

Orange v prvom kvartáli 2022 s dvojciferným rastom počtu zákazníkov fixných aj konvergentných služieb

K 31. marcu 2022 evidoval Orange 300 tisíc zákazníkov pevného internetu, či už prostredníctvom FTTH, DSL alebo fixného LTE, čo predstavuje viac než 14-percentný medziročný nárast. Naďalej rástol aj segment TV služieb. Ten sa v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka zvýšil o 15 % a dosiahol 163 tisíc prístupov. Popri náraste počtu zákazníkov fixných služieb zaznamenal Orange aj nárast počtu zákazníkov využívajúcich konvergentné služby, čiže mobilné a fixné služby v jednom balíku. Ich počet k 31. marcu 2022 medziročne stúpol o 25 % a prekročil 160 tisíc. Celkové výnosy Orangeu za prvý kvartál roku 2022 dosiahli výšku 131 mil. €

Tlačové správy