Orange pomáha zákazníkom zvládať súčasnú situáciu: extra dáta aj neobmedzené správy bez akýchkoľvek poplatkov
10 GB mobilných dát na doma v prípade nedostupnosti iného pripojenia, neobmedzené SMS/MMS správy, či Nonstop dátový balík Chat bez dodatočných poplatkov – to sú ďalšie benefity, ktorými Orange od dnešného dňa pomôže zákazníkom uľahčiť život v tejto kritickej situácii. Orange cíti maximálnu zodpovednosť za to, aby jeho služby práve v tejto situácii, keď sú ľudia ešte viac odkázaní na komunikáciu prostredníctvom digitálnych technológií, plnohodnotne fungovali a svojim zákazníkom dokázal v najvyššej možnej kvalite poskytnúť to, čo potrebujú. Zároveň svojich zákazníkov vyzýva k zodpovednému využívaniu telekomunikačných služieb, aby operátori dokázali zabezpečiť dostatočnú kvalitu spojenia pre všetkých.
Orange si uvedomuje dopady aktuálnej situácie a prijal viaceré opatrenia, nakoľko zdravie jeho zamestnancov, zákazníkov a všetkých obyvateľov je najvyššou hodnotou. Všetky nariadenia vydané Vládou SR a ÚVZ plne rešpektuje a zároveň motivuje svojich zákazníkov, aby všetky opatrenia dodržiavali rovnako zodpovedne.
Aby zákazníci v tejto situácii dokázali fungovať ľahšie a jednoduchšie zvládať každodenné aktivity, Orange dáva všetkým svojim zákazníkom mobilných služieb možnosť bezplatnej aktivácie 10 GB dát na domáce použitie. Tento balík mobilných dát je určený pre výnimočné prípady ako náhrada domáceho pripojenia s cieľom uľahčiť pripojenie pre ľudí zo svojich domovov. Aj takýmto spôsobom chce Orange pomôcť zákazníkom, ktorí sa ocitli v karanténe, či pracujú z domu a nemajú k dispozícii pevné pripojenie k internetu, prípadne tým, ktorým náhle, alebo neočakávane vypadol pevný internet na doma bez ohľadu na to, od akého poskytovateľa ho používajú. Orange si vyhradzuje právo prestať tento benefit poskytovať v prípade jeho využívania pri presunoch a cestovaní – cieľom je podporovať zotrvanie zákazníkov na domácej adrese. Aktivácia balíka je jednoduchá, stačí poslať SMS v tvare DATA na číslo 317 a 10 GB dát zákazník získa automaticky.
Okrem toho, všetci zákazníci s paušálom s mesačným poplatkom od 15 € si môžu bezplatne aktivovať Nonstop dátový balík Chat, vďaka ktorému môžu neobmedzene využívať najpoužívanejšie chatovacie aplikácie, ako napríklad Whatsapp, Messenger, Skype, Viber bez toho, aby si míňali svoje dáta v paušále a v prípade potreby mohli cez dané aplikácie zrealizovať aj hovor, či videohovor. Navyše, využívaním chatovacích aplikácii na uskutočňovanie hovorov, resp. videohovorov pomáhajú zmierniť záťaž siete, ktorá tak zostane voľná pre hlasové hovory záchranných zložiek. Pre aktiváciu benefitu nemusia chodiť na predajné miesto, stačí poslať SMS v tvare CET na číslo 716.
Zákazníci, ktorí nie sú zvyknutí využívať dáta a uprednostňujú komunikáciu prostredníctvom SMS či MMS správ, si môžu bezplatne aktivovať balík neobmedzených SMS/MMS zadarmo. Stačí poslať SMS v tvare SMS na číslo 316 a automaticky získajú neobmedzený počet SMS a MMS správ, vďaka ktorým môžu bezplatne posielať správy do všetkých sietí na Slovensku a zostať tak v spojení s tými, s ktorými potrebujú byť v kontakte.
Všetky tieto benefity Orange dáva svojim zákazníkom na mesiac, pre zákazníkov s predplatenou kartou na 30 dní s možnosťou predĺženia podľa aktuálnej situácie v krajine. Benefit neobmedzených správ môžu využiť aj zákazníci FunFónu. Benefity je možné navzájom kombinovať.
Zoznam TV staníc, ktoré Orange ponúka svojom zákazníkom bez poplatkov, je ešte bohatší
Orange sa zároveň rozhodol rozšíriť zoznam televíznych staníc, ktoré svojim zákazníkom poskytuje bez dodatočných poplatkov. Ku všetkým detským staniciam a balíku FilmBox Premium pridáva aj Viasat Nature HD, Viasat Explore HD, Viasat History HD, Epic Drama HD, TravelXP HD, Auto Motor Sport HD a Film Europe HD. Tie zákazníci budú môcť sledovať až do 13.4.2020, posledné tri z menovaných až do 15.4.2020 – a to bez akýchkoľvek ďalších poplatkov.
Orangeu najviac zo všetkého záleží na zdraví jeho zákazníkov aj zamestnancov
Orange aktuálnu situáciu so šíriacim sa koronavírusom pozorne sleduje a nakoľko je bezpečnosť jeho zamestnancov, zákazníkov a všetkých obyvateľov prioritou, prijal viaceré opatrenia. Vďaka nim sa snaží minimalizovať akékoľvek riziko súvisiace so šírením vírusu a zároveň plnohodnotne poskytovať komunikačné služby zákazníkom. V súčasnosti 84 % zamestnancov spoločnosti Orange Slovensko, s výnimkou zamestnancov v prednej línii, pracuje mimo firemných priestorov - v drvivej väčšine z domu.
Rovnaký prístup aplikuje aj na svojich predajniach. Všetkým svojim zákazníkom odporúča, aby minimalizovali návštevy na predajných miestach. Počas nadchádzajúcich dní budú otvorené len tie predajne, v ktorých predajcovia budú mať k dispozícii respirátory a ďalšie ochranné pomôcky. Navyše, otváracie hodiny predajných miest budú vo vybraných prípadoch skrátené a predajné miesta budú fungovať v obmedzenom režime. To znamená, zákazníci budú môcť na predajni realizovať primárne také úkony, ktoré im zabezpečia bezproblémové využívanie našich služieb, ako napríklad výmena SIM kariet, aktivácia mobilných aj fixných služieb, výmena zariadení, reklamácie nefunkčných zariadení, a pod. Zároveň zákazníkom odporúča, aby do predajní vstupovali v ochranných rúškach v maximálnom počte 3 osoby.
Všetky požiadavky vrátane nákupu produktov a služieb, či získanie informácií o spotrebe, faktúrach aj ich platbách môžu uskutočniť aj online, či už prostredníctvom www.orange.sk alebo aplikácie Môj Orange.