Nadácia Orange prichádza s kampaňou o duševnom zdraví
Bratislava, 1. júla 2020 – Nadácia Orange sa spojila s tromi mimovládnymi organizáciami - Ligou za duševné zdravie, Linkou detskej istoty a IPčkom, ktoré prevádzkujú tri najväčšie linky pomoci a chce tak prispieť k systémovej osvete a riešeniu prevencie duševných chorôb obyvateľov Slovenska.
V rámci kampane sa na televíznych obrazovkách bude od dnešného dňa objavovať spot, ktorý upozorňuje na to, že v našom psychickom trápení tu nie sme sami.
Počas trvania krízy spôsobenej pandémiou koronavírusu sa mnohí z nás stretli so strachom o život nás a našich blízkych. V tomto období čelili krízové linky pomoci extrémnym nárastom kontaktov, ktoré telefonicky, prostredníctvom online chatu či emailom, hľadali slová pomoci, útechy a podpory. Spoločná iniciatíva za duševné zdravie združuje krízové linky, poskytujúce 24-hodinovú anonymnú pomoc ľuďom, ktorí sa ocitli v akútnej psychickej kríze či v ťažkej životnej situácii.
V súvislosti s podporou tejto iniciatívy, Nadácia Orange spúšťa od dnešného dňa televízny spot, ktorého cieľom je otvorenie tabuizovanej témy duševného zdravia a podnietenie záujmu zo strany verejnosti a štátu. Kampaň bude prebiehať okrem televízie aj v predajniach, v online prostredí a na sociálnych sieťach a potrvá do 31. júla 2020.
Vizitka kampane
Názov kampane: Nadácia Orange – Duševné zdravie
Klient: Orange Slovensko, a.s. / Martin Hromkovič, Monika Žákovská, Katarína Musslerová
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka
Art director: Marek Duška, Jana Malatincová
Copywriter: Bianka Dingová, Pavol Paulenda
Account: Lucia Grancová, Daniela Huťková
Mediálna agentúra: Unimedia
Produkcia televízneho spotu: Leapard Production
Kamera: Nick Kollár