Android 13 - EMUI 13.1
Nastavenia hlasových a dátových služieb pre smartfóny Huawei so systémom Android 13 - EMUI 13.1 a HarmonyOS 3.1.
Orange Internet
Rýchly postup
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Mobilné dáta
- Názvy prístupových bodov (APN) (nastavenie zvoľte pri SIM1 alebo SIM2)
- Menu (ikona 4 bodiek vpravo hore)
- Obnoviť predvolené
Telefón vám v priebehu pár sekúnd obnoví profily Orange Internet a Orange MMS. Aktivujte profil Orange Internet bodkou vľavo.
V prípade nefunkčnosti odporúčame vypnúť a zapnúť telefón. Ak po reštarte zariadenia nemáte prístup k internet, prejdite na manuálny postup.
Manuálny postup
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Mobilné dáta
- Názvy prístupových bodov (APN) (nastavenie zvoľte pri SIM1 alebo SIM2)
- Menu (ikona 4 bodiek vpravo hore)
- Nový názov prístupového bodu (APN)
Názov: | Orange Internet |
Názov prístupového bodu (APN): | internet |
Proxy server: | Nenastavené |
Port: | Nenastavené |
Používateľské meno: | Nenastavené |
Heslo: | Nenastavené |
Server: | Nenastavené |
MMSC: | Nenastavené |
Proxy server systému MMS: | Nenastavené |
Port systému MMS: | Nenastavené |
MCC: | 231 |
MNC: | 01 |
Typ overenia: | PAP |
Typ prístupového bodu (APN): | default, supl |
Protokol APN: | IPv4 |
Protokol APN pre roaming: | IPv4 |
Povoliť/zakázať APN: | Aktívne |
Nosič: | Neurčité |
Typ MVNO: | Žiadne |
Hodnota MVNO: | Nenastavené |
- Uložiť (symbol ✓ vpravo hore)
Aktivujte profil Orange Internet bodkou vľavo. Aktívny prístupový bod Orange Internet bude farebne zvýraznený. V prípade nefunkčnosti skontrolujte, či máte zapnuté dátové služby a predvolenú Orange SIM pre mobilné dáta.
Zapnutie dátových služieb
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Mobilné dáta (zapnite posuvníkom vpravo)
Výber SIM pre mobilné dáta (v dual SIM režime)
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Správa karty SIM
- Predvolené mobilné dáta (vyberte predvolenú SIM pre mobilné dáta)
- SIM1 / SIM2
Orange MMS
Rýchly postup
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Mobilné dáta
- Názvy prístupových bodov (APN) (nastavenie zvoľte pri SIM1 alebo SIM2)
- Menu (ikona 4 bodiek vpravo hore)
- Obnoviť predvolené
Telefón vám v priebehu pár sekúnd obnoví profily Orange Internet a Orange MMS. V prípade nefunkčnosti odporúčame vypnúť a zapnúť telefón. Ak po reštarte zariadenia nemáte prístup k správam MMS, prejdite na manuálny postup.
Manuálny postup
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Mobilné dáta
- Názvy prístupových bodov (APN) (nastavenie zvoľte pri SIM1 alebo SIM2)
- Menu (ikona 4 bodiek vpravo hore)
- Nový názov prístupového bodu (APN)
Názov: | Orange MMS |
Názov prístupového bodu: | mms |
Proxy server: | Nenastavené |
Port: | Nenastavené |
Používateľské meno: | wap |
Heslo: | wap |
Server: | Nenastavené |
MMSC: | http://imms.orange.sk |
Proxy server systému MMS: | 213.151.208.145 |
Port systému MMS: | 8799 |
MCC: | 231 |
MNC: | 01 |
Typ overenia: | PAP |
Typ prístupového bodu: | mms |
Protokol APN: | IPv4 |
Protokol APN pre roaming: | IPv4 |
Povoliť/zakázať APN: | Aktívne |
Nosič: | Neurčené |
Typ MVNO: | Žiadne |
Hodnota MVNO: | Nenastavené |
- Uložiť (symbol ✓ vpravo hore)
V prípade nefunkčnosti skontrolujte, či máte zapnuté dátové služby a predvolenú Orange SIM pre mobilné dáta. Aktívne mobilné dáta sú potrebné pre korektnú funkcionalitu služby MMS.
Zapnutie dátových služieb
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Mobilné dáta (zapnite posuvníkom vpravo)
Výber SIM pre mobilné dáta (v dual SIM režime)
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Správa karty SIM
- Predvolené mobilné dáta (vyberte predvolenú SIM pre mobilné dáta)
Nastavenie SIM
Zapnutie / vypnutie SIM karty v dual SIM režime
Ak máte vložené 2 SIM karty, ale želáte si využívať iba jednu z nich, druhú SIM kartu viete dočasne vypnúť.
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Správa karty SIM (posuvníkom vpravo môžete vypnúť / zapnúť SIM karty)
Ku každej SIM karte si môžete po stlačení symbolu ceruzky zvoliť jej pomenovanie (názov) a číslo (telefónne číslo) pre jednoduchšiu identifikáciu v telefóne.
Výber predvolenej SIM karty pre hlasové a internetové služby
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Správa karty SIM
Predvolená karta SIM hovorov (výber predvolenej SIM karty pre hovory): |
|
Predvolené mobilné dáta (výber predvolenej SIM karty pre prístup na internet): |
|
Nastavenia režimu siete, VoLTE, VoWi-Fi a Dátový roaming
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Mobilné dáta (pod sebou vidíte nastavenia pre obidve SIM karty)
Dátový roaming: | posuvníkom vpravo možné zapínať / vypínať dátové služby v roamingu |
Hovory VoLTE: | posuvníkom vpravo možné zapínať / vypínať VoLTE (volanie cez 4G sieť) |
Wi-Fi hovor: | možnosť zapnúť / vypnúť funkciu VoWiFi (volanie cez Wi-Fi sieť) |
Blokovanie správ (Spamlist), Blokovanie hovorov (Blacklist), Pevný zoznam (FDN)
Spamlist
- Kliknite na ikonu odosielateľa vľavo (kruhová ikona s obrázkom odosielateľa)
- Po otvorení jeho karty v dolnej časti displeja zvoľte Menu (4 bodky)
- Zablokovať kontakt
Po potvrdení OK sa odosielateľ správy zablokuje a v budúcnosti od neho nebudete dostávať správy. Blokované správy sa ukladajú do osobitného priečinku. Ak si chcete pozrieť blokované konverzácie, zvoľte:
- Správy (ikona správy)
- Ponuka (ikona 4 bodiek vpravo hore)
- Blokované
Blacklist
- Telefón (ikona slúchadla)
- Ponuka (ikona 4 bodiek vpravo hore)
- Blokované:
Pravidlá blokovania hovorov: | Blokovať všetky prichádzajúce hovory, Blokovať neznáme čísla, Blokovať súkromné / skryté čísla |
Pravidlá blokovania správ: | Blokovať neznáme čísla |
Menu (vpravo hore ikona ozubeného kolieska): |
|
Okrem ručného pridania jednotlivých čísiel je možné blokovať čísla z kontaktov, zo zoznamu hovorov, resp. blokovať celé prefix volaní.
Pevný zoznam (FDN)
- Telefón (ikona slúchadla)
- Ponuka (ikona 4 bodiek vpravo hore)
- Nastavenia
- Viac (zvoľte SIM kartu pre nastavenie)
Čísla pevného vytáčania
- Zapnúť čísla pevného vytáčania (FDN) - pre nastavenie je potrebný PIN2 kód
- Zoznam čísiel pevného vytáčania (FDN) Pridať čísla (manuálne zadávanie). Cez ikonu „+“ vpravo hore je možné zvoliť čísla z telefónneho zoznamu.
Zdieľanie internetu cez Wi-Fi hotspot
- Nastavenia
- Mobilná sieť
- Osobný hotspot (posuvníkom vpravo vypínate / zapínate hotspot)
Názov zariadenia: | nastavenie pomenovania siete (ľubovoľné – tento názov uvidia ostatní) |
Heslo: | heslo, ktorým sa budú zariadenia pripájať |
Viac: |
|
CLIR
- Telefón (ikona slúchadla)
- Ponuka (ikona 4 bodiek vpravo hore)
- Nastavenia
- Viac (zvoľte SIM kartu pre nastavenie)
ID volajúceho
- predvolené nastavenie siete
- skryť číslo (číslo sa príjemcovi hovoru neukáže iba v prípade, že máte u operátora povolenú službu CLIR. Ak ju nemáte, zapnutie tejto funkcie môže spôsobiť nemožnosť volať)
- zobraziť číslo
Huawei Mobile Services (HMS)
Mobilné zariadenie je vybavené operačným systémom Android, ale neobsahuje mobilné služby od spoločnosti Google. Zariadenie využíva mobilné služby od spoločnosti Huawei (HMS - Huawei Mobile Services). HMS slovenská oficiálna stránka (návody, videá a odpovede na najčastejšie otázky) https://appgallery.sk. V prípade nejasností alebo dodatočných otázok ohľadom HMS, Phone Clone a iných riešení odporúčame kontaktovať priamo podporu výrobcu zariadenia aj mobilných služieb spoločnosť HUAWEI.
Zákaznícka podpora: https://consumer.huawei.com/sk/support
Poradenská linka: +421 268 622 626
Pracovná doba: Po-Pia: 8:00 - 18:00 (okrem štátnych sviatkov) | Slovensky
Kontaktný formulár: https://consumer.huawei.com/sk/contact-us
Obnovenie výrobných nastavení
- Nastavenia
- Systém a aktualizácie
- Resetovať
- Resetovať telefón
- Obnoviť telefón
Z telefónu budú odstránené všetky údaje vrátane účtov, kont, fotiek a aplikácií. Odstránené bude všetko okrem údajov uložených na SIM karte. Tento úkon je nezvratný, preto pred obnovením odporúčame zálohovať dôležité údaje.