Aká bude tvoja rola?
Chceš pracovať vtedy, kedy môžeš a nie vtedy, keď musíš? Hľadáme brigádnika, ktorý si cení časovú flexibilitu, na pomocné práce spojené so spracovaním objednávok od našich zákazníkov.
- realizáciu procesu výdaja a príjmu tovaru z logistického centra
- spracovanie zákazníckych objednávok v internom systéme
- prípravu, vychystanie a balenie tovaru určeného na expedíciu
- triedenie, kontrolu a prijímanie reklamácií z obchodnej a distribučnej siete
- prípravu vadného tovaru na screening u výrobcu
- riešenie vadných dodávok a reklamácií s kuriérom
Koho hľadáme?
- základná znalosť PC
- Microsoft Excel, Outlook a Word na základnej úrovni
- ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou
- bezúhonnosť
- samostatnosť
- pracovné skúsenosti z minulosti sú výhodou
Prečo pracovať u nás?
- Flexibilná pracovná doba
- Vyber si akýkoľvek paušál z našej ponuky so 65% zľavou
- Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
- Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
- Ak sa ti u nás zapáči aj nejaká voľná full-time pozícia, v Orangei máš možnosť po škole odštartovať svoju kariéru
O výberové konanie sa postará
Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.