Služby zákazníkom

Service Designer

Mám záujem
ilustračný obrázok

Mzdové podmienky

od 2 200 € / mesiac

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Termín nástupu

dohodou

Mesto

Bratislava

Za tvoju prácu ťa odmeníme:

Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú tvoje skúsenosti. Okrem mzdy ti ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).

Aká bude tvoja rola?

Hľadáme kreatívneho a skúseného Service Designera, ktorý sa stane súčasťou nášho tímu Customer Experience. Táto rola bude zohrávať kľúčovú úlohu pri návrhu a zlepšovaní služieb a procesov orientovaných na zakaznikov a zlepšenie zákazníckej spokojnosti. Ak máš vášeň pre analýzu zákazníckých potrieb, mapovanie zákazníckych ciest a vytváranie inovatívnych riešení, radi ťa privítame v našom tíme.

  • Identifikovať potreby používateľov prostredníctvom kvalitného aj kvantitatívneho výskumu, analýzy údajov a interakcií s cieľovými skupinami
  • Navrhnúť a v spolupráci s research temom vykonávať prieskumy s cieľom získať poznatky, ktoré budú viesť k zlepšeniu skúseností používateľov v rámci produktov a služieb Orange
  • Transformácia výsledkov prieskumu do praktických návrhových odporúčaní; spolupráca s cross-funkčnými tímami vrátane produktových manažérov, inžinierov, obchodníkov a ďalších, s cieľom zabezpečiť holistický prístup k servis dizajnu
  • Mapovať existujúce procesy a identifikovať pain pointy, ktoré je potrebné zlepšiť
  • Vytváranie a redizajn customer journey na rôznych úrovniach; zlaďovanie zážitku klienta cez rôzne kanály a produkty v jednotlivých fázach a krokoch klientskej cesty
  • Iniciovanie a riadenie zmien smerujúcich k zvyšovaniu kvality služieb a spokojnosti externých aj interných klientov; odstraňovanie pain-pointov identifikovaných v akýchkoľvek prieskumoch a zvyšovanie spokojnosti klientov
  • Navrhovať a v spolupráci s research a UX teamom testovať nové procesy, služby alebo digitálne riešenia, ktoré reagujú na potreby zákazníkov
  • Analýza merania a spätná väzba od užívateľov s cieľom merať úspešnosť implementovaných návrhov a identifikovať oblasti pre optimalizáciu
  • Organizovať a facilitovať workshopy s cieľom zapojiť interné aj externé tímy do tvorby riešení
  • Definovanie a implementácia servis dizajn procesu, ktorý je v súlade s best practies v segmente

Koho hľadáme?

  • Skúsenosť v oblasti service designu, CX alebo produktového dizajnu
  • Praktické znalosti metodológií ako design thinking, customer journey mapping a human-centered design
  • Schopnosť vizualizovať a prezentovať výsledky
  • Schopnosť facilitovať workshopy a pracovať naprieč tímami
  • Kreatívne myslenie, orientácia na riešenie problémov a schopnosť empaticky vnímať zákaznícke potreby

Prečo pracovať u nás?

  • Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
  • 8 dní dovolenky navyše
  • 10 dní kompenzácia PN/OČR
  • 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
  • Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
  • 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
  • 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
  • Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
  • Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
  • 100 % hradené stravné (6,23 €/deň)
  • Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
  • Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
  • Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
  • Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych

O výberové konanie sa postará

Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.

Juraj Sedlák

Juraj Sedlák

Talent Attraction Specialist