Za tvoju prácu ťa odmeníme:
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú tvoje skúsenosti. Okrem mzdy ti ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
Aká bude tvoja rola?
Hľadáme kreatívneho a skúseného Service Designera, ktorý sa stane súčasťou nášho tímu Customer Experience. Táto rola bude zohrávať kľúčovú úlohu pri návrhu a zlepšovaní služieb a procesov orientovaných na zakaznikov a zlepšenie zákazníckej spokojnosti. Ak máš vášeň pre analýzu zákazníckých potrieb, mapovanie zákazníckych ciest a vytváranie inovatívnych riešení, radi ťa privítame v našom tíme.
- Identifikovať potreby používateľov prostredníctvom kvalitného aj kvantitatívneho výskumu, analýzy údajov a interakcií s cieľovými skupinami
- Navrhnúť a v spolupráci s research temom vykonávať prieskumy s cieľom získať poznatky, ktoré budú viesť k zlepšeniu skúseností používateľov v rámci produktov a služieb Orange
- Transformácia výsledkov prieskumu do praktických návrhových odporúčaní; spolupráca s cross-funkčnými tímami vrátane produktových manažérov, inžinierov, obchodníkov a ďalších, s cieľom zabezpečiť holistický prístup k servis dizajnu
- Mapovať existujúce procesy a identifikovať pain pointy, ktoré je potrebné zlepšiť
- Vytváranie a redizajn customer journey na rôznych úrovniach; zlaďovanie zážitku klienta cez rôzne kanály a produkty v jednotlivých fázach a krokoch klientskej cesty
- Iniciovanie a riadenie zmien smerujúcich k zvyšovaniu kvality služieb a spokojnosti externých aj interných klientov; odstraňovanie pain-pointov identifikovaných v akýchkoľvek prieskumoch a zvyšovanie spokojnosti klientov
- Navrhovať a v spolupráci s research a UX teamom testovať nové procesy, služby alebo digitálne riešenia, ktoré reagujú na potreby zákazníkov
- Analýza merania a spätná väzba od užívateľov s cieľom merať úspešnosť implementovaných návrhov a identifikovať oblasti pre optimalizáciu
- Organizovať a facilitovať workshopy s cieľom zapojiť interné aj externé tímy do tvorby riešení
- Definovanie a implementácia servis dizajn procesu, ktorý je v súlade s best practies v segmente
Koho hľadáme?
- Skúsenosť v oblasti service designu, CX alebo produktového dizajnu
- Praktické znalosti metodológií ako design thinking, customer journey mapping a human-centered design
- Schopnosť vizualizovať a prezentovať výsledky
- Schopnosť facilitovať workshopy a pracovať naprieč tímami
- Kreatívne myslenie, orientácia na riešenie problémov a schopnosť empaticky vnímať zákaznícke potreby
Prečo pracovať u nás?
- Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
- 100 % hradené stravné (6,23 €/deň)
- Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
- Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
O výberové konanie sa postará
Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.