![ilustračný obrázok](/fileadmin/orange/user_uploads/pages/6659/img/praca-na-centrale-detail.png)
Za tvoju prácu ťa odmeníme:
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú tvoje skúsenosti. Okrem mzdy ti ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
Aká bude tvoja rola?
Sales Operations Coordinator je dôležitou spojkou medzi jednotlivými predajnými kanálmi a tiež predajom a ostatnými zložkami firmy pri zabezpečovaní čo najvyššej konverzie fixných služieb. Hľadáme človeka, ktorý bude nie len zameraný na zlepšovanie predaja a zákazníckej skúsenosti, ale bude mať aj schopnosť komunikačne zastrešiť jednotlivé iniciatívy a nájsť win – win riešenia.
- Zlepšovanie konverzie fixných služieb: Zabezpečenie, aby objednané služby boli u zákazníkov úspešne zriadené.
- Monitorovanie dát: Sledovanie údajov týkajúcich sa konverzie a predaja fixných služieb.
- Návrh a príprava iniciatív: Vytváranie a implementácia postupov na zlepšenie konverzie služieb.
- Riadenie tímov: Vedenie virtuálnych a menších projektových tímov pri implementácii nových procesov a zabezpečenie včasnej komunikácie so stakeholdermi.
- Tvorba roadmapy a príprava prezentácií : Plánovanie a aktualizácia roadmap aktivít, prezentovanie výsledkov iniciatív pre projektové tímy a manažment.
- Omnikanálový prístup: Dohliadanie na finálne schvaľovanie zmien v ponukách a propozíciách (kontrola všetkých potrebných predajných atribútov a funkčnosti nástrojov, či nastavenia reportingu)
- V súčasnosti ide o pozíciu na dobu pokrývajúcu materskú dovolenku, avšak s naším rozširujúcim sa tímom má táto rola skutočný potenciál prejsť na dlhodobú pozíciu
Koho hľadáme?
- Hľadáme samostatného, iniciatívneho a komunikačne zdatného človeka, ktorý rozumie potrebám nie len externého, ale aj interného klienta
- Vie vhodným spôsobom komunikovať, zapájať rôzne zložky do debaty, či moderovať diskusie s rôznorodými pohľadmi na problematiku
- Prirodzenou schopnosťou by malo byť hľadanie win – win riešení a možností pre zlepšenie konverzie
- Schopnosť rýchlo sa zorientovať v informáciách, procesoch, či dátach a prepájať súvislosti bude v každodennej agende veľmi potrebná
- Predchádzajúca skúsenosť s projektovým riadením alebo riadením virtuálnych tímov je vítaná.
- Príprava podkladov a komunikácia s jednotlivými zložkami spoločnosti prebieha často v anglickom jazyku, preto je jeho komunikatívna úroveň nevyhnutná
- Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2)
Prečo pracovať u nás?
- Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
- 100 % hradené stravné (5,85 €/deň)
- Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
- Odmena až do výšky 2000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
O výberové konanie sa postará
Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.