
Za tvoju prácu ťa odmeníme:
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti.
Aká bude tvoja rola?
Registry, Archive & Post Officer zodpovedá za registratúru a archiváciu dokumentov Orange Slovensko, ako aj za spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty.
Vašou náplňou práce bude:
- Pripravovať informačné podklady (formuláre, procedúry, inštrukcie, prezentácie) pre zamestnancov v oblasti správy registratúry a archivácie.
- Zabezpečovať edukáciu a implementáciu inštrukcií z procedúr v rámci firmy – navrhovať riešenia, opatrenia zavedenia do praxe.
- Vykonávať informačnú podporu, konzultácie, kontroly na oddeleniach a vypracovávať z nich výstupy a návrhy opatrení.
- Zabezpečovať činnosti vyplývajúce z registratúrneho plánu a poriadku Orange Slovensko.
- Vykonávať konzultácie ohľadom archivácie dokumentov pre predajné kanály.
- Zabezpečovať a zbierať návrhy na úpravy aplikácií.
- Pripravovať informačné podklady (formuláre, procedúry, inštrukcie) pre dodávateľa miesta uloženia dokumentácie.
- Vykonávať informačnú podporu, konzultácie, kontroly dodávateľa miesta uloženia dokumentácie a vypracovávať z nich výstupy a návrhy opatrení.
- Spolupracovať s MVSR ohľadom registratúry a archivácie.
- Preberať, spracovávať, kontrolovať, ukladať prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu.
- Spracovávať požiadavky na výpožičky od dodávateľa miesta uloženia dokumentácie.
- Spracovávať a vyhodnocovať reporty vzťahujúce sa k činnostiam registratúry a archívu.
Pozícia je obsadzovaná ako zastupovanie za dlhodobú práceneschopnosť
Koho hľadáme?
- Dobré komunikačné zručnosti
- Pokročilá znalosť MS Excel
- Základná znalosť angličtiny
- Výhodou sú predchádzajúce pracovné skúsenosti s registratúrou / archiváciou
Prečo pracovať u nás?
Vieme, že kvalitne odvedená práca si zaslúži odmenu. Aj preto máme pre našich zamestnancov prichystanú atraktívnu ponuku benefitov, ktoré idú ruka v ruke s našimi hodnotami a podporujú vyváženosť práce a oddychu.
- Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- Parkovanie pre zamestnancov
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- MultiSport karta
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
- 100 % hradené stravné (6,60 €/deň)
- Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
- Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
O výberové konanie sa postará
Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.