Za tvoju prácu ťa odmeníme:
Okrem základnej mzdy ti ponúkame aj 15% výkonnostné bonusy (10% na kvartálnej báze a 5% na ročnej).
Aká bude tvoja rola?
ICT Pre-Sales Leader pripravuje, koordinuje a riadi činnosti pri vytváraní a implementácii projektov klientskych riešení. Identifikuje potreby klienta v oblasti ICT a vypracováva ponuku. Poskytuje konzultácie v pridelenom regióne k biznis službám z oblasti ICT na základe analýzy potrieb klienta.
- Koordinuje a iniciuje spoluprácu s internými oddeleniami alebo externými partnerskými spoločnosťami pri návrhu, zmenách a optimalizácii pridelených produktov
- Mapuje a identifikuje existujúce ICT a IOT riešenia a potreby priamo u klienta, má prehľad o existujúcich riešeniach v rámci zverenej oblasti služieb
- Konzultuje s klientom, resp. predajcom požiadavky a sumarizuje vstupné podklady, participuje v predajnom procese
- Spracováva vstupné informácie k vypracovaniu projektu (analýzy a porovnania)
- Koordinuje činnosti súvisiace so zvereným projektom spolu s ostatnými členmi tímu na jednotlivých úsekoch a s partnerskými spoločnosťami – vedie projektové stretnutia
- Sumarizuje podklady a čiastkové úlohy jednotlivých zodpovedných osôb v biznis riešení
- Zodpovedá za včasnosť, koncepčnosť, kompletnosť a správnosť predloženého návrhu projektu a riešení po stránke finančnej a technologickej
- Vypracováva podklady pre obchodné ponuky, konzultuje ich so svojim priamym nadriadeným a s manažérmi predaja; prezentuje vypracované riešenie priamo u klienta
- Spracováva časový rozvrh realizácie projektu a náklady s ním spojené
- Riadi a má odborný dohľad nad zvereným projektom, implementáciou riešenia príp. testovacou prevádzkou
- Vedie administratívu súvisiacu s klientom a projektovú administratívu – pravidelné informácie svojmu nadriadenému o stave jemu zvereného projektu
- Na pravidelnej báze navštevuje predajcov v pridelenom regióne za účelom mapovania potrieb B2B zákazníkov, predajcov, za účelom zvyšovania vedomostnej úrovne LA/SME predajcov
- Vytváranie a spracovanie reportov súvisiacich s projektom alebo pridelenými produktami a aplikáciami
- Prehľad o existujúcich riešeniach v konkurencii v rámci zverenej oblasti služieb
Koho hľadáme?
- Výhodou sú skúsenosti na podobnej pozícii (návrh technických riešení v oblasti telekomunikácií alebo IT)
- Schopnosť myslieť v súvislostiach
- Schopnosť samostatne viesť projektové rokovania, dohliadať na zainteresované interné tímy
- Schopnosť porozumieť biznisu a biznis procesom
- Silné organizačné, komunikačné a prezentačné zručnosti
- Flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť
- Inovatívne myslenie
- MS Excel na pokročilej úrovni
- V prípade SŠ vzdelania 5 rokov praxe
Prečo pracovať u nás?
- Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
- 100 % hradené stravné (6,23 €/deň)
- Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
- Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
O výberové konanie sa postará
Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.