Predaj a podpora predaja

ICT Pre-Sales Leader

Mám záujem
ilustračný obrázok

Mzdové podmienky

2 300 €/mesiac

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Termín nástupu

dohodou

Mesto

Nitra

Za tvoju prácu ťa odmeníme:

Okrem základnej mzdy ti ponúkame aj 15% výkonnostné bonusy (10% na kvartálnej báze a 5% na ročnej).

Aká bude tvoja rola?

ICT Pre-Sales Leader pripravuje, koordinuje a riadi činnosti pri vytváraní a implementácii projektov klientskych riešení. Identifikuje potreby klienta v oblasti ICT a vypracováva ponuku. Poskytuje konzultácie v pridelenom regióne k biznis službám z oblasti ICT na základe analýzy potrieb klienta.

  • Koordinuje a iniciuje spoluprácu s internými oddeleniami alebo externými partnerskými spoločnosťami pri návrhu, zmenách a optimalizácii pridelených produktov
  • Mapuje a identifikuje existujúce ICT a IOT riešenia a potreby priamo u klienta, má prehľad o existujúcich riešeniach v rámci zverenej oblasti služieb
  • Konzultuje s klientom, resp. predajcom požiadavky a sumarizuje vstupné podklady, participuje v predajnom procese
  • Spracováva vstupné informácie k vypracovaniu projektu (analýzy a porovnania)
  • Koordinuje činnosti súvisiace so zvereným projektom spolu s ostatnými členmi tímu na jednotlivých úsekoch a s partnerskými spoločnosťami – vedie projektové stretnutia
  • Sumarizuje podklady a čiastkové úlohy jednotlivých zodpovedných osôb v biznis riešení
  • Zodpovedá za včasnosť, koncepčnosť, kompletnosť a správnosť predloženého návrhu projektu a riešení po stránke finančnej a technologickej
  • Vypracováva podklady pre obchodné ponuky, konzultuje ich so svojim priamym nadriadeným a s manažérmi predaja; prezentuje vypracované riešenie priamo u klienta
  • Spracováva časový rozvrh realizácie projektu a náklady s ním spojené
  • Riadi a má odborný dohľad nad zvereným projektom, implementáciou riešenia príp. testovacou prevádzkou
  • Vedie administratívu súvisiacu s klientom a projektovú administratívu – pravidelné informácie svojmu nadriadenému o stave jemu zvereného projektu
  • Na pravidelnej báze navštevuje predajcov v pridelenom regióne za účelom mapovania potrieb B2B zákazníkov, predajcov, za účelom zvyšovania vedomostnej úrovne LA/SME predajcov
  • Vytváranie a spracovanie reportov súvisiacich s projektom alebo pridelenými produktami a aplikáciami
  • Prehľad o existujúcich riešeniach v konkurencii v rámci zverenej oblasti služieb

Koho hľadáme?

  • Výhodou sú skúsenosti na podobnej pozícii (návrh technických riešení v oblasti telekomunikácií alebo IT)
  • Schopnosť myslieť v súvislostiach
  • Schopnosť samostatne viesť projektové rokovania, dohliadať na zainteresované interné tímy
  • Schopnosť porozumieť biznisu a biznis procesom
  • Silné organizačné, komunikačné a prezentačné zručnosti
  • Flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť
  • Inovatívne myslenie
  • MS Excel na pokročilej úrovni
  • V prípade SŠ vzdelania 5 rokov praxe

Prečo pracovať u nás?

  • Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
  • 8 dní dovolenky navyše
  • 10 dní kompenzácia PN/OČR
  • 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
  • Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
  • 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
  • 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
  • Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
  • Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
  • 100 % hradené stravné (6,23 €/deň)
  • Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
  • Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
  • Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
  • Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych

O výberové konanie sa postará

Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.

Zuzana Krześniak

Zuzana Krześniak

Recruiter