People & Culture

Facility & Fleet Manager

Mám záujem
ilustračný obrázok

Mzdové podmienky

Od 3 900 €/mesiac

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Termín nástupu

dohodou

Mesto

Bratislava

Za tvoju prácu ťa odmeníme:

Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú tvoje skúsenosti. Okrem mzdy ti ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).

Aká bude tvoja rola?

Máš preukázateľné skúsenosti s riadením tímov a komplexnou správou majetku spoločnosti? Si orientovaný na efektivitu, optimalizáciu nákladov a hľadáš výzvu, kde môžeš reálne ovplyvniť chod celej organizácie? Ako Facility & Fleet Manager budeš zohrávať strategickú úlohu pri zabezpečení plynulého a efektívneho fungovania firemných priestorov a vozového parku. Okrem správy majetku budeš viesť a rozvíjať tím špecialistov pre oblasť flotily a facility managementu. Hľadáme nielen odborníka ale aj manažéra, ktorý bude správne viesť svoj tím.

Facility Management:

  • Zodpovedaj za bezpečnosť, údržbu a modernizáciu firemných priestorov (7 budov).
  • Nastavuj dlhodobú stratégiu využitia priestorov spoločnosti (32.000m2).
  • Plánuj a realizuj investičné projekty, vrátane rekonštrukcií a optimalizácie využitia priestorov.
  • Riaď vzťahy s externými dodávateľmi služieb.
  • Spravuj rozpočet a kontroluj náklady na facility služby.
  • Koordinuj a veď facility tím.

Fleet Management:

  • Strategicky riaď a plánuj správu flotily s cieľom maximalizovať efektivitu a minimalizovať náklady.
  • Dohliadaj nad obstarávaním, údržbou a obnovou firemných vozidiel.
  • Analyzuj výkon flotily, identifikuj optimalizačné príležitosti a zavádzaj zlepšenia.
  • Koordinuj a veď tím fleet špecialistov.

Reporting & Compliance:

  • Veď dohľad nad kľúčovými ukazovateľmi výkonnosti a ich reportingom.
  • Pripravuj analýzy a odporúčania pre vedenie spoločnosti.
  • Zabezpečuj dodržiavanie všetkých legislatívnych požiadaviek a interných predpisov.
  • Implementuj bezpečnostné štandardy a pravidelné vykonávanie auditov.
  • Idenfitikuj inovácie a zlepšenia pre efektívnejšiu správu majetku.

Koho hľadáme?

Hľadáme lídra s nasledujúcimi predpokladmi:

  • Minimálne 3 roky skúseností na podobnej riadiacej pozícii.
  • Preukázateľné skúsenosti s vedením tímu.
  • Výborné organizačné schopnosti, strategické myslenie a schopnosť riešiť komplexné úlohy.
  • Silné komunikačné a vyjednávacie schopnosti.
  • Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) – nevyhnutná pre dennú komunikáciu.
  • Výhodou sú skúsenosti s vedením Fleet Managementu.

Prečo pracovať u nás?

  • Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
  • 8 dní dovolenky navyše
  • 10 dní kompenzácia PN/OČR
  • 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
  • Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
  • Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
  • Parkovanie pre zamestnancov
  • 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
  • 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
  • MultiSport karta
  • Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
  • Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
  • 100 % hradené stravné (6,23 €/deň)
  • Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
  • Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
  • Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
  • Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych

O výberové konanie sa postará

Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.

Viktória Liptáková

Viktória Liptáková

Senior Recruiter