
Za tvoju prácu ťa odmeníme:
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú tvoje skúsenosti. Okrem mzdy ti ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
Aká bude tvoja rola?
Máš preukázateľné skúsenosti s riadením tímov a komplexnou správou majetku spoločnosti? Si orientovaný na efektivitu, optimalizáciu nákladov a hľadáš výzvu, kde môžeš reálne ovplyvniť chod celej organizácie? Ako Facility & Fleet Manager budeš zohrávať strategickú úlohu pri zabezpečení plynulého a efektívneho fungovania firemných priestorov a vozového parku. Okrem správy majetku budeš viesť a rozvíjať tím špecialistov pre oblasť flotily a facility managementu. Hľadáme nielen odborníka ale aj manažéra, ktorý bude správne viesť svoj tím.
Facility Management:
- Zodpovedaj za bezpečnosť, údržbu a modernizáciu firemných priestorov (7 budov).
- Nastavuj dlhodobú stratégiu využitia priestorov spoločnosti (32.000m2).
- Plánuj a realizuj investičné projekty, vrátane rekonštrukcií a optimalizácie využitia priestorov.
- Riaď vzťahy s externými dodávateľmi služieb.
- Spravuj rozpočet a kontroluj náklady na facility služby.
- Koordinuj a veď facility tím.
Fleet Management:
- Strategicky riaď a plánuj správu flotily s cieľom maximalizovať efektivitu a minimalizovať náklady.
- Dohliadaj nad obstarávaním, údržbou a obnovou firemných vozidiel.
- Analyzuj výkon flotily, identifikuj optimalizačné príležitosti a zavádzaj zlepšenia.
- Koordinuj a veď tím fleet špecialistov.
Reporting & Compliance:
- Veď dohľad nad kľúčovými ukazovateľmi výkonnosti a ich reportingom.
- Pripravuj analýzy a odporúčania pre vedenie spoločnosti.
- Zabezpečuj dodržiavanie všetkých legislatívnych požiadaviek a interných predpisov.
- Implementuj bezpečnostné štandardy a pravidelné vykonávanie auditov.
- Idenfitikuj inovácie a zlepšenia pre efektívnejšiu správu majetku.
Koho hľadáme?
Hľadáme lídra s nasledujúcimi predpokladmi:
- Minimálne 3 roky skúseností na podobnej riadiacej pozícii.
- Preukázateľné skúsenosti s vedením tímu.
- Výborné organizačné schopnosti, strategické myslenie a schopnosť riešiť komplexné úlohy.
- Silné komunikačné a vyjednávacie schopnosti.
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) – nevyhnutná pre dennú komunikáciu.
- Výhodou sú skúsenosti s vedením Fleet Managementu.
Prečo pracovať u nás?
- Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- Parkovanie pre zamestnancov
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- MultiSport karta
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
- 100 % hradené stravné (6,23 €/deň)
- Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
- Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
O výberové konanie sa postará
Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.