5 € zľava z paušálu s ponukou Love
Spojte domáci internet a hlasový paušál v ponuke Love.
Objaviť Love
Užite si leto s nekonečnými dátami
Získajte ich s Paušálom Plus v najlepšej sieti.
Viac o ponuke
Podeľte sa o leto so Samsung Galaxy S24
Získajte ho s bonusom k Prémiovému paušálu.
Viac o ponuke
Program Orange Svojim
Zľavy, odmeny, súťaže: Všetky výhody na jednom mieste.
Zistiť viacToto leto vás čakajú zmeny v ponuke Orangeu. Môžete očakávať viac dát a vyššiu rýchlosť. Spolu so zmenami prinášame aj bonusy v podobe digitálnej odmeny, či darček 25 GB dát navyše.
Záleží nám na našom životnom prostredí a preto chceme zákazníkov motivovať k využívaniu digitálnych služieb ako Elektronická faktúra a bezhotovostné platby za služby.
Orange oslavuje 25 rokov. Preto sme sa rozhodli našich zákazníkov odmeniť darčekom 25 GB balíkom dát, ktorý bude platný po dobu dvoch fakturačných období.
Zvyšujeme rýchlosť optického pevného internetu a navyšujeme výšku dát v paušáloch.
Pre zachovanie čo najväčšej kvality sme nútení zdvihnúť ceny našich služieb. Vašu mesačnú platbu si môžete znížiť prostredníctvom Digitálnej odmeny.
* V prípade, že aktuálne máte viazanú službu, nemeníme vám dĺžku viazanosti.
* V prípade, že aktuálne máte viazanú službu, nemeníme vám dĺžku viazanosti.
* V prípade, že aktuálne máte viazanú službu, nemeníme vám dĺžku viazanosti.
* V prípade, že aktuálne máte viazanú službu, nemeníme vám dĺžku viazanosti.
V prípade Nonstop dátových balíkov dokúpených ako doplnková služba, budú tieto balíky nahradené nasledovnými dátovými balíkmi:
Získajte zľavu z mesačného poplatku za váš pevný internet, či paušál. Stačí splniť nasledujúce podmienky pri využívaní vašich služieb:
Zmeny nastanú pre všetky dotknuté služby automaticky od 18. 8. 2022 rovnako pre služby s viazanosťou aj bez nej.
Vašich služieb sa začnú týkať v prvom fakturačnom období, ktoré sa začne po tomto dátume.
Zaujíma vás ešte niečo? Pozrite si sekciu najčastejšie otázky.
Aj v tejto mimoriadne náročnej spoločenskej a ekonomickej situácii chceme zachovať vysoký štandard kvality našich služieb, vrátane dostupnosti, spoľahlivosti, rýchlosti a bezpečnosti mobilnej a pevnej siete pre vás, našich zákazníkov. Čelíme najprudšiemu a najzásadnejšiemu rastu vstupných nákladov v histórii našej firmy. Prudký rast ceny energií, inflácia, ale aj regulačný tlak nás však nútia pristúpiť k zmenám v našom cenníku. Ide o vonkajšie faktory, ktoré nedokážeme ovplyvniť. Napríklad celá naša sieť a jej technologické zariadenia pracujú nepretržite. Cena elektrickej energie však stúpla tak výrazne, že ak chceme zachovať doterajšiu kvalitu pevnej a mobilnej siete a všetkých služieb, ktoré vďaka nim poskytujeme, nereflektovať tento nárast prevádzkových nákladov v cene našich služieb ďalej nie je udržateľné. Navyše, naše služby a siete chceme neustále vylepšovať a ďalej modernizovať, a to bez veľkých investícií nie je možné.
V prípade prvej zmeny cenníku v marci tohto roka sme sa zamerali na zvýšenie hodnoty pre našich zákazníkov na základe princípu viac služieb za mierne navýšenú cenu. Do nových paušálov sme pridali bezpečnostné riešenie Online ochrana, navýšili objem dát, v prípade pevného internetu zvyšovali rýchlosti a do televíznej ponuky doplnili nové TV stanice. Tentoraz ide o externé vplyvy ako nárast ceny energií, inflácia, ale aj regulačné rozhodnutie znamenajúce zrušenie dátových nonstop balíkov; tieto nám nedávajú inú možnosť ako k tomuto kroku pristúpiť a zahrnúť do zmien aj konvergentné balíky Love.
Samozrejme, aj tentokrát myslíme na to, aby sme zákazníkom okrem zmeny ceny, tam kde to je možné, priniesli viac hodnoty do služieb, ktoré využívajú. Preto vo vybraných mobilných paušáloch Go Safe navyšujeme objem voľných dát, ako aj rýchlosť pripojenia po ich prečerpaní. Rovnako vo vybraných programoch pevného optického pripojenia Home Safe Fiber/Fiber Partner zvyšujeme rýchlosti sťahovania aj odosielania dát. Zároveň zákazníkom ponúkame novú možnosť, ako si sumu za mesačný paušál znížiť o euro, a to vďaka Digitálnej odmene. Stačí mať aktivovanú Elektronickú faktúru a využívať niektorú z digitálnych foriem úhrady.
Áno, je to možné dvoma spôsobmi. Prvým je novinka, Digitálna odmena, a druhým je spojenie služieb mobilnej a pevnej siete do balíka Love. Vďaka Digitálnej odmene si mesačnú faktúru môžete znížiť o jedno euro mesačne, a vďaka balíku Love o dve až štyri eurá mesačne. Love vám ale zároveň ponúka aj množstvo ďalších výhod, napríklad extra zľavu na zariadenie, 2-násobné dáta k hlasovému paušálu a ďalšie 3 GB dát navyše pri spojení s domácou televíznou službou, extra dáta pre členov skupiny Navzájom zadarmo, 50% zľavu na mesačný poplatok služby Spojenie dát, k domácej televízii aj TV archív obľúbených programov zadarmo, ďalšie 2 tematické TV balíky programov podľa Vášho výberu zadarmo. Tak, ako doteraz, aj naďalej budú balíky Love predstavovať zaujímavú a cenovo výhodnú možnosť kombinovať si služby mobilnej a pevnej siete tak, že za ne zaplatíte celkovo menej, než ak by ste ich využívali samostatne mimo balíka Love.
Nonstop dátové balíky sme nútení zrušiť z dôvodu nedávnych rozhodnutí európskych inštitúcií. Podľa ich názoru totiž nie sú v súlade s princípmi sieťovej neutrality v EÚ a my toto rozhodnutie rešpektujeme.
Tieto balíky už nemôžu byť súčasťou paušálov a ani dostupné ako platená doplnková služba pre nových zákazníkov. Ak ste Nonstop dátový balík využívali ako automatickú a bezplatnú súčasť vášho paušálu, tu je balík zrušený bez náhrady, keďže z regulačných dôvodov vám ho nemôžeme ďalej poskytovať. Ak ste využívali niektorý z Nonstop dátových balíkov ako platenú doplnkovú službu, nahradíme vám ho novým Dátovým balíkom za nezmenenú cenu. Výhodou nových dátových balíkov je, že dáta v nich obsiahnuté môžete použiť na surfovanie kdekoľvek a nielen na stanovený účel ako doteraz. Náhrada za platenú doplnkovú službu sa uskutoční automaticky, a preto v prípade, že si ju sami deaktivujete, následne už nebude možná jej ďalšia aktivácia.
Volania z a do krajín EÚ v rámci roamingu ostávajú naďalej zahrnuté vo voľných minútach (tam, kde tomu tak bolo doteraz). Na volania zo Slovenska do krajín EÚ sa toto však po novom nevzťahuje a takéto hovory budú spoplatnené sumou 0,03 eura za minútu nad rámec paušálu.
Zmeny v cenníku platné od 18. augusta 2022 sa týkajú všetkých zákazníkov využívajúcich rezidenčné služby.
Ako zákazník máte dve možnosti – akceptovať novú cenu služby, alebo odstúpiť od
zmluvy.
Možnosť odstúpiť od zmluvy máte do jedného mesiaca od obdržania informácie
o podstatnej zmene.
Od zmluvy môžete odstúpiť písomnou formou, a to buď na predajnom mieste spoločnosti Orange Slovensko alebo zaslaním písomného odstúpenia od zmluvy na adresu spoločnosti Orange Slovensko.
Sme tu pre vás 7 dní v týždni. Nechajte nám číslo a všetko spolu vybavíme v priebehu niekoľkých minút.