Získajte zľavu z vašej mesačnej faktúry za využívanie digitálnej platby a Elektronickej faktúry. Spolu pomáhame životnému prostrediu.
Pre získanie digitálnej odmeny je potrebné mať aktivovanú službu Elektronická faktúra. Digitálnu odmenu môžete získať vždy, ak ste mali aktívnu Elektronickú faktúru v minulom mesiaci.
Aktivovať Elektronickú faktúruDigitálnu odmenu môžete získať aj na základe typu zrealizovanej platby za minulý mesiac. Inkaso, prevodný príkaz na úhradu, platba kartou cez e-care, či na predajni sú digitálnymi platbami.
Po skončení vášho fakturačného obdobia (pred vystavením pravidelnej faktúry) skontrolujeme, či ste splnili obe podmienky za minulý mesiac. Následne vám digitálnu odmenu priznáme priamo na vašej faktúre.
Digitálnu odmenu môžete získať pre všetky paušály Go Safe. Využiť Digitálnu odmenu môžete aj v rámci balíka LOVE.
Digitálna odmena je platná pre všetky technológie domáceho pevného internetu. Využiť ju môžete aj v rámci balíka LOVE, alebo v kombinácii internetu s TV.
Zľavu z mesačného poplatku vďaka Digitálnej odmene môžete využiť aj v rámci týchto balíkov mobilného internetu:
Pre získanie Digitálnej odmeny musí byť za uplynulý mesiac vykonaný jeden typ z týchto spôsobov platieb.
Prečítajte si návod, ako si zriadiť inkaso pre získanie Digitálnej odmeny. Budete potrebovať hlavne občiansky preukaz a vaše číslo účtu.
Digitálnu odmenu môžete taktiež získať, ak platíte vaše účty pomocou vykonávania prevodov vo vašom internet bankingu.
Zaplaťte faktúru kartou na ktorejkoľvek predajni, či v zákazníckej zóne a Digitálna odmena je vaša.
Vo vašej zákazníckej zóne si môžete zriadiť aj pravidelnú platbu kartou. Vyberte si automatické platby v sekcii Vyberte spôsob platby pri platení vašej faktúry.
Elektronickú faktúru si môžete aktivovať jednoducho týmito spôsobmi:
Pre získanie digitálnej odmeny musia byť splnené dve podmienky: musíte mať aktívnu Elektronickú faktúru a pravidelne faktúry uhrádzať digitálne.
Prevodný príkaz na úhradu cez internet banking alebo mobile banking, platba inkasom, jednorazové alebo pravidelné úhrady cez internet a platba kartou na predajnom mieste Orange.
Áno, v prípade, že využívate povolené programy (GO Safe hlasové paušály, Data Safe paušály a Internet so sebou, Home Safe paušály pevného internetu) a zároveň splníte aj ostatné podmienky digitálnej odmeny (aktívna Elektronická faktúra a pravidelná digitálna úhrada). Digitálnu odmenu získate na telefónne čísla, na ktorých tieto uvedené podmienky spĺňate.
Pri nákupe zariadenia na predajnom mieste Orange, je potrebné, aby ste zaplatili platobnou kartou. Vtedy sa digitálna odmena uplatní v ďalšej faktúre. Ak by ste za zariadenie zaplatili v hotovosti, digitálna odmena sa neuplatní.
V prípade, že zariadenie kúpite týmto spôsobom, nebude to mať vplyv na uplatnenie alebo neuplatnenie digitálnej odmeny.
Ak si nekupujete zariadenie alebo bol nákup zariadenia cez eshop alebo telesales,
tak u vás zatiaľ nebudeme evidovať ešte žiadnu platbu. A preto sa
v tomto prípade pozrieme na nastavený spôsob platby, ktorý by mal byť pre
uplatnenie digitálneho bonusu správne nastavený na: Inkaso, Príkaz na úhradu alebo
Automatickú platbu kartou.
Pri nákupe zariadenia na predajnom mieste je dôležité, aby bolo zariadenie zaplatené
platobnou kartou.
V prípade, že budete mať nastavený spôsob platby: Hotovosť alebo si kúpite zariadenie na predajnom mieste v hotovosti.
Uplatnenie bonusu si viete skontrolovať priamo na faktúre. V prípade, že prvý krát nesplníte podmienky budete upozornený aj SMS správou. V Zákazníckej zóne si môžete skontrolovať či máte aktívnu Elektronickú faktúru, spôsob akým zaplatíte potom záleží len na vás – jedine digitálnym spôsobom platby si viete zabezpečiť splnenie podmienok na odmenu.
V čase kontroly podmienok (3 dni pred koncom fakturačného obdobia) dostanete SMS správu, že strácate nárok na digitálnu odmenu a pre jej opätovné získanie musíte splniť obe podmienky (Elektronická faktúra aj digitálna platba).
Ak aj ďalší mesiac zaplatíte v hotovosti a odmenu máte vypnutú
z predošlého obdobia, SMS vám už druhýkrát nepríde.
V prípade, že ste nasledujúci mesiac splnili podmienky digitálnej odmeny a bude
vo faktúre uplatnená, SMS správu neposielame.
Ano.
Nie, digitálna odmena sa uplatňuje až na faktúre, do dotačnej úrovne nevstupuje.
V prípade, že vám migráciou vznikol preplatok, čo znamená, že nebudeme evidovať platbu za posledný mesiac, kontrolovať sa bude nastavený spôsob platby. Pre uplatnenie odmeny je preto potrebné nastaviť správne spôsob platby na Inkaso, Prevodný príkaz alebo Automatickú platbu kartou. Rovnaké pravidlo bude platiť aj v prípade dobropisov alebo ak si vložíte na fakturačný účet kredit, z ktorého sa Vám budú nasledovné obdobie odpočítavať faktúry.
Prevodný príkaz zadáte na jeden z týchto účtov:
Tatra banka: SK29 1100 0000
0026 2800 5850
Slovenská sporiteľňa: SK02 0900 0000 0001 7608 4455
V prípade realizovania platieb zo zahraničia odporúčame použiť prioritne účet zriadený v Tatra banke.