Aktuálne zmeny Biznis paušálov

Prehľad zmien

Od 14.6.2023 prinášame úpravu vybraných Biznis paušálov. Zistite, či sa očakávané zmeny týkajú aj vašich služieb.

Zmeny sa týkajú paušálov:

  • Go Biznis 0 €
  • Go Biznis 1 €
  • Go Biznis 3 €

Ostatné Biznis paušály zostávajú bez zmeny.

Zmeny od 14.6.2023
pán s mobilom

Zmena paušálu Go Biznis 0 €
na nový paušál Pro Mini

Pôvodný paušál

Go Biznis 0 €

  • 0,12 €/min.
  • 0,10 €/MB
  • 0,06 €/SMS
  • ročný poplatok za vedenie paušálu bez spotreby: 11,90 €
  • bez mesačného kreditu na volania a správy

0 €/mes. s DPH

Sa od 14.6.2023 mení na:
Platí od 14.6.2023

Pro Mini

  • 0,13 €/min.
  • 0,10 €/MB
  • 0,07 €/SMS
  • bez ročného poplatku za vedenie paušálu bez spotreby
  • počiatočný 1 € kredit na volania a správy

1 €/mes. s DPH

Zmena paušálu Go Biznis 1 €
na nový paušál Pro Light

Pôvodný paušál

Go Biznis 1 €

  • 0,12 €/min.
  • 0,10 €/MB
  • 0,06 €/SMS
  • bez predplateného obsahu dát
  • počiatočný 1 € kredit na volania a správy

1 €/mes. s DPH

Sa od 14.6.2023 mení na:
Platí od 14.6.2023

Pro Light

  • 0,13 €/min.
  • 0,10 €/MB
  • 0,07 €/SMS
  • predplatený balík 50 MB dát
  • počiatočný 3 € kredit na volania a správy

3 €/mes. s DPH

Zmena paušálu Go Biznis 3 €
na nový paušál Pro Light

Pôvodný paušál

Go Biznis 3 €

  • 0,10 €/min.
  • 0,10 €/MB
  • 0,05 €/SMS
  • predplatený balík 50 MB dát
  • počiatočný 3 € kredit na volania a správy

3 €/mes. s DPH

Sa od 14.6.2023 mení na:
Platí od 14.6.2023

Pro Light

  • 0,13 €/min.
  • 0,10 €/MB
  • 0,07 €/SMS
  • predplatený balík 50 MB dát
  • počiatočný 3 € kredit na volania a správy

3 €/mes. s DPH

Ako budú zmeny prebiehať?

  1. 1

    Všetky zmeny vstupujú do platnosti od 14.6.2023.

  2. 2

    Vašich služieb sa začnú týkať v prvom fakturačnom období, ktoré začne po 21.6.2023.

  3. 3

    Ak si neprajete zmeny svojich služieb, môžete do 1 mesiaca odstúpiť od zmluvy bez akýchkoľvek poplatkov.

Ak tieto zmeny neakceptujete, máte v zmysle ust. § 87 ods. 9 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách právo do 1 mesiaca odo dňa oznámenia týchto zmien odstúpiť od zmluvy o poskytovaní verejne dostupných služieb bez sankcií a bez toho, aby vám vznikli akékoľvek ďalšie náklady.

Prečo k týmto zmenám pristupujeme?

Neustále zvyšujeme kvalitu našich služieb, rozširujeme a modernizujeme našu mobilnú aj optickú sieť a prinášame inovatívne riešenia, ktoré vám život dokážu uľahčiť. Zároveň pri tom myslíme na udržateľné a zelené iniciatívy, ktoré znižujú negatívny dopad na našu planétu.

Šetríme životné prostredie

Ako prvý a jediný slovenský operátor realizujeme hromadnú výstavbu vysielačov so solárnym napájaním. V minulom roku sme dali do prevádzky vyše stovku takýchto vysielačov šetrných k prírode a v tomto roku pripravujeme ďalšie.

solárne panely na lúke

Zvyšovanie kvality siete

Naša mobilná sieť je najkvalitnejšia na Slovensku. Vyplýva to z výsledkov meraní spoločnosti Systemics-PAB Sp. z o. o., ktorá Orangeu udelila ocenenie. Udržanie tejto kvality stojí Orange obrovské množstvo úsilia a správnych investícií.

vysielač v prírode

Zachovanie kvality služieb

Aj v súčasnej ekonomickej situácii a pri rastúcej inflácii si chceme zachovať vysokú kvalitu, na akú ste zvyknutí, ponúkať vám adekvátnu hodnotu, pomáhať budovať dlhodobo udržateľnú spoločnosť a najmä prinášať vám užitočné riešenia. To všetko si však vyžaduje rozsiahle investície.

veselý pán za notebookom

Kde sa môžete informovať o nastávajúcich zmenách?

Orange predajňa

Predajné miesta Orange

O zmenách sa môžete informovať na ktorejkoľvek našej predajni. Nájdite si tú, ktorá je vo vašej lokalite a navštívte nás. Radi vám zodpovieme všetky otázky.

obchodný zástupca so zákazníčkou

Váš obchodný zástupca

Poraďte sa o zmenách s vaším obchodným zástupcom. Všetky dostupné a aktualizované informácie máme po ruke a ochotne vám kedykoľvek poradíme.

Kontakty pre vás

 

Zákaznícka linka 980

Zo siete Orange: 980 980

Z iných sietí, alebo zo zahraničia: +421 980 980 980 +421 980 980 980

Hovory sú spoplatnené podľa aktuálneho cenníka Orange Slovensko.

Zákaznícka linka 980 je určená pre podnikateľov a malé firmy bez prideleného obchodného zástupcu. Naši operátori sú vám k dispozícii 24 hodín denne a ochotne vám pomôžu.

Počas dennej prevádzky v čase od 8:00 do 21:00 Vám poradíme s vybavením akejkoľvek požiadavky.

Počas nočnej prevádzky v čase od 21:00 do 8:00 je rozsah poskytovaných služieb zúžený na:

  • zablokovanie a odblokovanie SIM karty
  • vydanie PUK kódu
  • získanie automatizovaných informácií o aktuálnej spotrebe a platobných údajoch
 

Zákaznícka linka 908

Zo siete Orange: 908 908

Z iných sietí, alebo zo zahraničia: +421 908 908 908 +421 908 908 908

Hovory sú spoplatnené podľa aktuálneho cenníka Orange Slovensko.

Zákaznícka linka 908 slúži iba pre stredné, veľké a korporátne firmy, kde sú pre vás 24 hodín denne k dispozícií naši operátori, ktorí vám pomôžu s vybavením vašich požiadaviek a poskytnú aj bližšie informácie o našich službách.