Orange je tu. Jednoduché a pritom také výstižné. Orange je so svojimi službami esenciálnou súčasťou života každého z nás, vždy a všade, a to už viac ako 25 rokov. Nový globálny komunikačný koncept „Orange je tu“, adaptovaný do lokálneho prostredia a prepojený s konceptom čLOVEk.
Orange je tu nielen prostredníctvom mobilných alebo fixných služieb, ale aj špecifických digitálnych a IoT riešení. Je prítomný v športe, v hudbe aj vo vzdelávaní. Podáva pomocnú ruku v digitálnom svete, ale aj našej zelenej planéte. Jednoducho je tu.
Pestré užívanie si života a ľudské momenty, pri ktorých je Orange prítomný, sú hlavným motívom novej kampane. Tá poukazuje na to, že Orange poskytuje podporu, ktorú potrebujete, bez ohľadu na to, aké sú vaše cesty a sny.
Orange je tu, keď sa delíte o svoje najkrajšie zážitky s priateľmi. Či ide o radostnú oslavu alebo len tiché popíjanie kávy.
Orange je tu, keď čelíte výzvam, ktoré vás posúvajú ďalej. Pri zakladaní vlastného podnikania či pri tých malých, ale dôležitých krokoch, ako sú prvé školské dni vášho dieťaťa.
Každá chvíľa si zaslúži byť zdieľaná a každá cesta by mala byť podložená spoľahlivým partnerom.
Orange je tu.
O autorovi:
Hoci som v Orangei nováčik, v reklame a marketingovej komunikácii som ostrieľaná profesionálka. Popri brand buildingu, reklame a komunikácii ma baví cestovať a učiť sa nové jazyky. Aktuálne som nadšená z krajín strednej a východnej Európy, ale ako doma sa cítim aj v Thajsku. Pracovne som sa venovala aj značkám T-Mobile a O2 (v rámci reklamných agentúr), takže Orange je moja tretia telco značka do zbierky.
Mohlo by vás zaujímať
„Poďme sa učiť byť k sebe lepší, láskavejší, citlivejší a predovšetkým rešpektujúcejší,“ vyzvala speváčka Katka Koščová počas prvého podujatia Bez nástrah online TALKS, ktoré otvára diskusie s odborníkmi a influencermi o témach týkajúcich sa rizík na internete. Prvá diskusia sa uskutočnila 28. októbra 2024 v bratislavskej Novej Cvernovke.