Článok

3 inšpiratívne TikTok trendy: objavte ich s Yoxo paušálom

ilustračný obrázok k článku

Iné |

ikona autora článku

Dominika Puchríková

Marketing Specialist

ilustračný obrázok k článku

Napriek svojim nedostatkom sú sociálne siete stále skvelým zdrojom lifestylovej inšpirácie – ak sa rozhodnete hľadať to pozitívne. Zozbierali sme pre vás 3 aktuálne trendy, ktoré hýbu online svetom a menia životný štýl používateľov. Viete, ako vám pri ich nasledovaní môže pomôcť Yoxo paušál?

1. Demure & mindful: kultivovanosť a uvedomelosť

Takmer zo dňa na deň sa online svetom začalo šíriť slovíčko „demure“ – v slovenčine niečo ako skromný, rezervovaný, decentný či slušný. Všetko to odštartovali videá účtu @joolieannie. Čoskoro si toto slovíčko prevzali ďalší používatelia, meme stránky, značky a reklamné kampane, až sa z neho stal úplný virál.

V skratke tento výraz naznačuje, že by sme mali byť kultivovaní a ohľaduplní vo všetkých oblastiach nášho života. Robiť uvážené rozhodnutia a užívať si prítomnosť najlepšie, ako vieme.

Buďte mindful s paušálom Yoxo

Yoxo je študentský paušál určený pre študentov a učiteľov s kartou ISIC, ITIC alebo EURO<26. Za 18 € mesačne získate:

  • 50 GB dát – po prečerpaní dátujete do nekonečna s rýchlosťou 1 Mbit/s
  • neobmedzené SMS a hovory
  • možnosť obchodovať s nevyužitými dátami na Yoxo markete

Pripojte sa k revolúcii v mobilných službách a buďte vždy trendy, vždy pripojení a vždy Yoxo! Tento paušál nie je len služba - je to životný štýl, ktorý vám umožní byť vždy o krok vpred, always online a always cool.

S Yoxo paušálom sa obmedzovať nemusíte

Zobraziť ponuku
ilustrácia 50 GB a Yoxo paušálu

2. Underconsumption core: menej je viac

Generácia Z reaguje na neustály tlak „byť trendy“ novým prístupom – underconsumption core. Tento životný štýl motivuje k minimálnej spotrebe a premysleným nákupom.

Kľúčové body underconsumption core:

  • udržateľnosť: snaha o zníženie ekologickej stopy,
  • finančná zodpovednosť: uvedomenie si hodnoty peňazí,
  • únava z konzumu: odpor voči neustálemu tlaku „byť in“.

Ako vám Yoxo pomôže byť eco-friendly:

  • možnosť kúpy repasovaného telefónu za výhodnejšiu cenu s Yoxo paušálom,
  • obchodovanie s nevyužitými dátami v Yoxo markete.
žena s mobilom v ruke

3. Glow up plan: cesta k úspechu

TikTok ponúka stratégiu „Glow up plan“ na efektívne plánovanie a dosahovanie cieľov. Ako na to?

  • Vytvorte si zoznam cieľov.
  • Zapíšte si ich tak, aby ste sa k ním vedeli kedykoľvek vrátiť.
  • Jednotlivé ciele si rozpíšte do menších ľahšie dosiahnuteľných krokov.

Ako vám Yoxo môže pomôcť v osobnom raste?

  • Vďaka 50 GB dát s Yoxo paušálom môžete tvoriť a zdieľať vlastný obsah kedykoľvek. Vytvorte si plán, ako sa stať tým najlepším #ynfluencerom.
  • Ak žijete v hlavnom meste, vyskúšajte službu Ročný študent od Slovnaft BAjk, s ktorou získate bonus 1 GB dát na váš Yoxo paušál. Stanovte si denný cieľ bicyklovania.

S paušálom Yoxo máte vždy dostatok dát na sledovanie najnovších TikTok trendov, prácu na svojom „glow up“ pláne alebo jednoducho na to, aby ste zostali v kontakte s priateľmi. Yoxo vám umožní naplno využívať potenciál sociálnych sietí a inšpirovať sa najnovšími trendami, a zároveň zostať verní svojim hodnotám.


Zdieľaj cez:


fotografia autora článku

Dominika Puchríková

Marketing Specialist, Mobile Voice Marketing

O autorovi:

Ako produktová špecialistka, už 6 rokov pomáham doručovať správne produkty našim zákazníkom v Orangei. Kolegom som známa svojou pozitívnou a usmiatou povahou, ktorá ma častokrát naladí na správnu vlnu. Verím, že práca mňa a tímov, s ktorými spolupracujem, prispieva k spokojnosti našich zákazníkov a úspechu našej spoločnosti. Vo voľnom čase sa venujem cvičeniu a hot joge, ktorá mi pomáha udržiavať rovnováhu medzi pracovným a osobným životom.

Mohlo by vás zaujímať

ilustračný obrázok k článku

„Poďme sa učiť byť k sebe lepší, láskavejší, citlivejší a predovšetkým rešpektujúcejší,“ vyzvala speváčka Katka Koščová počas prvého podujatia Bez nástrah online TALKS, ktoré otvára diskusie s odborníkmi a influencermi o témach týkajúcich sa rizík na internete. Prvá diskusia sa uskutočnila 28. októbra 2024 v bratislavskej Novej Cvernovke.