Orange úspešne ukončil kampaň Darujte dáta
S pomocou štedrých zákazníkov obdaroval 100 pestúnskych rodín
Cieľ projektu Darujte dáta, ktorý bol o pomáhaní a do ktorého Orange zapojil aj svojich zákazníkov, sa podarilo úspešne naplniť. V rámci tejto jedinečnej kampane obyčajné dáta dokázali neobyčajné veci - nespotrebované dáta zákazníkov Orangeu sa premenili na výnimočný darček – balík služieb Love a potešili tak vybrané pestúnske rodiny. Do ukončenia projektu k 31. januáru 2020 sa zapojilo 42 608 zákazníkov. Tí spoločne darovali až 180 021 GB nevyužitých dát zo svojho mesačného paušálu a Orange tak mohol obdarovať a pomôcť 100 pestúnskym rodinám.
Ušľachtilá myšlienka sa premenila na pomoc druhým
Orange ešte v závere minulého roku odštartoval svoju vianočnú kampaň Darujte dáta a predstavil veľkorysú myšlienku, vďaka ktorej aj obyčajné dáta dokážu neobyčajné veci. Do projektu sa rozhodol zapojiť aj svojich zákazníkov, ktorých vyzýval, aby darovali svoje nespotrebované dáta z mesačného paušálu, ktoré by inak prepadli, a pomohli tak vybraným pestúnskym rodinám. Za každých 1 800 GB vyzbieraných dát Orange obdaroval 1 pestúnsku rodinu balíkom služieb Love, ktorý obsahuje všetko, čo rodina na komunikáciu a zábavu potrebuje.
Vďaka štedrosti zákazníkov Orange prispel k dobrej veci
Vďaka veľkej angažovanosti a štedrosti zákazníkov sa podarilo vyzbierať dáta pre stovku pestúnskych rodín, ktoré Orange oslovil v spolupráci s OZ Návrat. Spoločne so svojimi zákazníkmi tak mohol pomôcť a prispieť k dobrej veci, ktorú pestúnske rodiny robia. Deťom v týchto rodinách umožnil prístup k digitálnym technológiám, k vzdelávaniu a podporil ich tak v osobnom raste.
Pomoc oceňujú aj pestúnske rodiny
Po prvom stretnutí pestúnskych rodín v Žiline rozdával Orange uplynulý týždeň radosť v Bratislave. Na stretnutí odovzdal pestúnskym rodinám darček - notebook a špeciálny balík služieb Love, ktorý budú môcť využívať po dobu 24 mesiacov bezplatne.
Všetci máme veľkú moc, všetci máme veľkú zodpovednosť
Orange pristupuje k používaniu moderných technológií zodpovedne. Okrem toho, že im ich poskytne, chce rodiny aj motivovať a naučiť, ako ich správne používať. Pestúni na stretnutí preto absolvovali aj školenie s detskou psychologičkou Máriou Tóthovou Šimčákovou, ktorá ich oboznámila s online hrozbami a závislosťami od internetu. Zároveň zdôraznila, že pre deti je dôležité pristupovať k práci vo virtuálnom svete zodpovedne a s rozumom. „Z nového notebooku a balíka máme veľkú radosť. Všetci traja starší synovia sa už hlásili, že by ich notebook potešil. Zatiaľ však neviem, ktorí z nich ho nakoniec dostane. V každom prípade, určite im veľmi pomôže v štúdiu a získavaní vedomostí,“ prezradila mama Katarína, ktorá vychováva štyroch synov.
Viac informácií o projekte Darujte dáta nájdete na stránke www.orange.sk/darujem.
Trendy v IT a telekomunikáciách v roku 2025: kybernetická bezpečnosť, 5G siete a internet vecí
Technologický pokrok je rýchlejší než kedykoľvek predtým a rok 2025 prinesie významné zmeny v oblasti IT a telekomunikácií. Firmy by sa mali zamerať najmä na bezpečnosť, rýchlosť a moderné nástroje, ktoré otvárajú nové možnosti. Pozrime sa na niektoré z kľúčových trendov, ktoré budú formovať biznis na Slovensku.
Nové pravidlá kybernetickej bezpečnosti: Vzťahujú sa aj na vás?
Od 1. januára 2025 vstúpil na Slovensku do platnosti nový Zákon o kybernetickej bezpečnosti, ktorý vychádza z európskej smernice NIS2 (Network and Information Security Directive 2). Jeho cieľom je posilniť odolnosť organizácií voči kybernetickým hrozbám a zabezpečiť plynulé fungovanie kritickej infraštruktúry. Organizácie budú mať 12 mesiacov na implementáciu bezpečnostných opatrení, ktoré zabezpečia ich súlad s novými pravidlami.
Aj v 2025 sa očakáva nárast kyber útokov. V ochrane pred nimi potrebujú firmy silného partnera
Podľa riaditeľky pre B2B a zákaznícku skúsenosť Orange Slovensko Kataríny Boledovičovej, je veľkým trendom vymáhanie výkupného či ešte sofistikovanejšie útoky s väčším zameraním na firmy. Aké ďalšie trendy hýbu biznisom v roku 2025 a na čo by si mali firmy a podnikatelia dať pozor? O tom, aké výzvy tento segment čakajú a aké novinky v ňom chystá Orange, sa dozviete v podcaste, ktorý vznikol v spolupráci s TRENDom.