Nadácia Orange prichádza s kampaňou o duševnom zdraví
![Nadácia Orange prichádza s kampaňou o duševnom zdraví](https://www.orange.sk/fileadmin/orange/user_uploads/pages/1778/img/foto-kampan-820x460.png)
Bratislava, 1. júla 2020 – Nadácia Orange sa spojila s tromi mimovládnymi organizáciami - Ligou za duševné zdravie, Linkou detskej istoty a IPčkom, ktoré prevádzkujú tri najväčšie linky pomoci a chce tak prispieť k systémovej osvete a riešeniu prevencie duševných chorôb obyvateľov Slovenska.
V rámci kampane sa na televíznych obrazovkách bude od dnešného dňa objavovať spot, ktorý upozorňuje na to, že v našom psychickom trápení tu nie sme sami.
Počas trvania krízy spôsobenej pandémiou koronavírusu sa mnohí z nás stretli so strachom o život nás a našich blízkych. V tomto období čelili krízové linky pomoci extrémnym nárastom kontaktov, ktoré telefonicky, prostredníctvom online chatu či emailom, hľadali slová pomoci, útechy a podpory. Spoločná iniciatíva za duševné zdravie združuje krízové linky, poskytujúce 24-hodinovú anonymnú pomoc ľuďom, ktorí sa ocitli v akútnej psychickej kríze či v ťažkej životnej situácii.
V súvislosti s podporou tejto iniciatívy, Nadácia Orange spúšťa od dnešného dňa televízny spot, ktorého cieľom je otvorenie tabuizovanej témy duševného zdravia a podnietenie záujmu zo strany verejnosti a štátu. Kampaň bude prebiehať okrem televízie aj v predajniach, v online prostredí a na sociálnych sieťach a potrvá do 31. júla 2020.
Vizitka kampane
Názov kampane: Nadácia Orange – Duševné zdravie
Klient: Orange Slovensko, a.s. / Martin Hromkovič, Monika Žákovská, Katarína Musslerová
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka
Art director: Marek Duška, Jana Malatincová
Copywriter: Bianka Dingová, Pavol Paulenda
Account: Lucia Grancová, Daniela Huťková
Mediálna agentúra: Unimedia
Produkcia televízneho spotu: Leapard Production
Kamera: Nick Kollár
![ilustračný obrázok k článku: Trendy v IT a telekomunikáciách v roku 2025: kybernetická bezpečnosť, 5G siete a internet vecí](https://www.orange.sk/fileadmin/orange/user_uploads/pages/6272/img/b2b-trendy-rok-2025.jpg)
Trendy v IT a telekomunikáciách v roku 2025: kybernetická bezpečnosť, 5G siete a internet vecí
Technologický pokrok je rýchlejší než kedykoľvek predtým a rok 2025 prinesie významné zmeny v oblasti IT a telekomunikácií. Firmy by sa mali zamerať najmä na bezpečnosť, rýchlosť a moderné nástroje, ktoré otvárajú nové možnosti. Pozrime sa na niektoré z kľúčových trendov, ktoré budú formovať biznis na Slovensku.
![ilustračný obrázok k článku: Nové pravidlá kybernetickej bezpečnosti: Vzťahujú sa aj na vás?](https://www.orange.sk/fileadmin/orange/user_uploads/pages/6272/img/b2b-kyberbezpecnost.jpg)
Nové pravidlá kybernetickej bezpečnosti: Vzťahujú sa aj na vás?
Od 1. januára 2025 vstúpil na Slovensku do platnosti nový Zákon o kybernetickej bezpečnosti, ktorý vychádza z európskej smernice NIS2 (Network and Information Security Directive 2). Jeho cieľom je posilniť odolnosť organizácií voči kybernetickým hrozbám a zabezpečiť plynulé fungovanie kritickej infraštruktúry. Organizácie budú mať 12 mesiacov na implementáciu bezpečnostných opatrení, ktoré zabezpečia ich súlad s novými pravidlami.
![ilustračný obrázok k článku: Aj v 2025 sa očakáva nárast kyber útokov. V ochrane pred nimi potrebujú firmy silného partnera](https://www.orange.sk/fileadmin/orange/user_uploads/pages/6272/img/trend-kyber-utoky-2025.png)
Aj v 2025 sa očakáva nárast kyber útokov. V ochrane pred nimi potrebujú firmy silného partnera
Podľa riaditeľky pre B2B a zákaznícku skúsenosť Orange Slovensko Kataríny Boledovičovej, je veľkým trendom vymáhanie výkupného či ešte sofistikovanejšie útoky s väčším zameraním na firmy. Aké ďalšie trendy hýbu biznisom v roku 2025 a na čo by si mali firmy a podnikatelia dať pozor? O tom, aké výzvy tento segment čakajú a aké novinky v ňom chystá Orange, sa dozviete v podcaste, ktorý vznikol v spolupráci s TRENDom.